تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه میرزا قاسمی

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرزا قاسمی یکی از پرطرفدارترین غذاهای گیلان و مازندران است که در سراسر ایران محبوبیت خاصی دارد و به عنوان پیش غذا نیز سرو می‌شود.

میرزا قاسمی توسط محمد قاسم خان که در زمان ناصرالدین شاه قاجار والی رشت بود، ابداع  و به نام او نیز نامگذاری شد.

طرز تهیه میرزا قاسمی

برای تهیه میرزاقاسمی ابتدا بادنجان‌ها را داخل فر یا روی آتش کبابی می‌کنیم، توجه داشته باشید که باید این کار را با شعله بسیار کم انجام دهید تا کاملا پخته شوند.

طرز تهیه میرزا قاسمی

سپس پوست آنها را کنده و بعد ساطوری می‌کنیم. سپس گوجه فرنگی‌ها را در آب جوش ریخته یا به صورت کبابی پوست آن را می گیریم و خرد می کنیم.

 


طرز تهیه میرزا قاسمی

در ادامه سیر را کوبیده و داخل روغن داغی که در تابه و روی آتش است، می‌ریزیم تا کمی سرخ شود. بعد بادنجان‌ها و گوجه فرنگی آماده شده را به تابه اضافه کرده و سرخ می کنیم که آب آنها کاملا کشیده شود و به روغن بيفتد.

 

طرز تهیه میرزا قاسمی

کمی نمک و فلفل به آن می‌زنیم و مایه را در یک طرف تابه قرار می‌دهیم و در طرف دیگر تابه تخم مرغ‌ها را شکسته و مخلوط می‌کنیم و هم می‌زنیم تا کاملا بسته شده و سرخ شود. بعد بادنجان‌ها و تخم‌مرغ‌ها را مخلوط می‌کنیم.

پس از طی این مراحل میرزا قاسمی شما آماده است.

 

 

انتهای پیام/

 

طرز تهيه غدای معروف گيلانی‌ها

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه میرزا قاسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..