تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترسناک ترین پل معلق جهان را ببینید + عکس

ترسناک ترین پل معلق جهان را ببینید+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وب سایت های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

 این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به نمایی زیبا از پل معلقی بر فراز رودخانه ی کاپیلانو در ونکوور کانادا اختصاص یافت.

این پل نسبتا باریک ۱۴۰ متر ارتفاع دارد و درسال 1889 ساخته شد ۷۰ متر بالاتر از رودخانه ساخته شده است. این پل در سال 1956 به طور کامل بازسازی شد. هر سال در حدود 700 هزار گردشگر برای بازدید از این جاذبه ونکوور به آنجا می روند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این پل معلق را مشاهده کنید.

 ترسناک ترین پل معلق جهان را ببینید+عکس

انتهای پیام/

پل معلق کانادایی‌ها سوژه نشنال جئوگرافیک شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترسناک ترین پل معلق جهان را ببینید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..