تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ضدآفتاب چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهترین ضدآفتاب چه ویژگی هایی دارد؟ به گزارش «تابناک باتو»؛ اثر فوری آسیب اشعه ماورای بنفش بر پوست به شکل تیرگی پوست و آفتاب سوختگی نمایان می شود که می تواند منجر به طیفی از مشکلات پوستی شود؛ از چروک شدن تا سرطان پوست.

اما به گفته کولت پامیجر، متخصص مرکز تحقیقاتی پیشگیری از بیماری ها، انتخاب کرم ضدآفتاب مناسب می تواند جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیرد که با وجود انواع و اقسام مختلف موجود در بازار سخت و پیچیده شده است.

او می گوید: شماره اس.پی.اف که روی تمام کرم های ضدآفتاب دیده می شود، نشان دهنده طول مدتی است که فرد می تواند بدون سوختن در معرض آفتاب قرار گیرد.

به گفته این پزشک، کشف اس.پی.اف مناسب را افراد باید با در نظر گرفتن نوع پوست خود انتخاب کنند. هرچند می گوید اس.پی.اف ۳۰ عمدتا کافی است، اما اگر تا ۵۵ هم بالا برود ضرری ندارد. او توصیه می کند که کرم ضدآفتاب هر دو ساعت تمدید شود.

پامیجر به افرادی که میانه خوبی با کرم ضدآفتاب ندارند توصیه می کند که لباس های ضداشعه ماوراء بنفش بپوشند.

اس.پی.اف یک تیشرت معمولی سفید حدود سه است، اما این رقم در یک لباس ضداشعه ماوراء بنفش ۳۰ تا ۵۰ است.

پامیجر می گوید: بهترین ضدآفتاب پوشیدنی است، و لباس ضدآفتاب برعکس کرم احتیاج به تجدید ندارد.

منبع : جام جم

انتهای پیام/

ویژگی بهترین ضد آفتاب ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ضدآفتاب چه ویژگی هایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..