تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه گشایی اپل‌واچ 3 + فیلم

جعبه گشایی اپل‌واچ 3 + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل همزمان با معرفی آیفون های جدید در بیست و یکم شهریور ماه، از نسل سوم ساعت های هوشمند خود نیز رونمایی کرد.

قابلیت جدیدی که تفاوت عمده بین اپل واچ 2 و نسل سوم اپل واچ ایجاد کرده، امکان استفاده از سیمکارت است که این ساعت می تواند به صورت مستقل از موبایل، به تماس ها، پیامک و به اینترنت دسترسی داشته باشد.

اپل واچ 3 در دو نوع LTE به قیمت 399 دلار و دیگری که قابلیت استفاده از سیمکارت ندارد با قیمت 329 دلار به فروش می رسد. در ادامه می توانید ویدئویی از جعبه گشایی نسل سوم ساعت های هوشمند اپل را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

جعبه گشایی نسل سوم ساعت های هوشمند اپل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه گشایی اپل‌واچ 3 + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..