تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی 

امروز نگاهی خواهیم داشت به 10 خانه ایرانی که در آنها برترین متدهای طراحی داخلی به کار رفته اند و می‌توانند الگوی خوبی باشند. برای طراحی انواع سبکهای معماری داخلی میتواند چیدمان و دکوراسیون خانه را به اشکال گوناگون در بیاورد.

مطالب مرتبط با دکوراسیون برروی لینک زیر کلیک کنید

دکوراسیوندکوراسیون

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۱

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت شهر; استان تهران/ محله; نارمک
سبک; کلاسیک
رنگ هاي غالب; رنگ هاي روشن مانند کرم و سفید
خصوصیت هاي خاص; کارهای هنری صاحب خانه

بخاطر سن! بیشتر افراد بالای ۵۰ سال دوست دارند به سبک کلاسیک زندگی کنند. من اگر جوانتر بودم احتمالا این سبک را ترجیح نمی دادم و اکنون به علت نوع رفت و آمد و تجربه هایي که کسب کرده ام دکوراسیون به سبک کلاسیک را انتخاب کرده ام. این سبک را دوست دارم و به نظرم قشنگی خود را زمانی نشان می دهد که به خوبی طراحی و دکوراسیون شده باشد.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۲

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت شهر; گرگان / محله; شهرک دخانیات
سبک; نوین
رنگ هاي غالب; سفید
خصوصیت هاي خاص; سادگی

من در دکوراسیون داخلی خانه کوشش کردم آن را به گونه اي طراحی کنم که همه ي چیز ساده و در عین حال در دسترس باشد. فضای خانه بسته نشود, اپن در آشپزخانه مرز ایجاد نکند. شمار وسایل و مبلمان کم باشد و رفت و آمد را محدود نکند. به طور کلی دوست نداشتم فضای داخلی خانه شلوغ باشد.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۳

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت; استان تهران
سبک; کلاسیک اروپایی
رنگ هاي غالب; رنگ کرم و قهوه اي
خصوصیت هاي خاص; بهره گیری از چوب و گیاه در دکوراسیون خانه

با دقت به این که در پایتخت زندگی میکنم, همه ي وقت خواهان آرامشی نسبی بودم. دوست داشتم خانه‌ اي به دور از شلوغی‌ هاي شهر داشته باشم. با این که خانه ما آپارتمان هست ولی حداکثر تلاشم را کردم تا از حس و حال آپارتمان‌ نشینی بیرون بیاید. اصلی‌ ترین اقدامی که انجام دادم, طراحی المان‌ هایي بود که در خانه‌ هاي ویلایی کاربرد دارند.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۴

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت شهر شهر تهران/ محله; یوسف آباد
سبک; اسکاندیناوی
رنگ هاي غالب; سفید
خصوصیت هاي خاص; روشنایی و سادگی

زهره درمورد علت گزینه سبک اسکاندیناوی اینجور توضیح داد; با دقت به این که من مترجم هستم, مجبورم زمان زیادی را در خانه بگذرانم. به این منظور کوشش کردم خانه را طوری طراحی کنم که کسل کننده نباشد. گزینه سبک اسکاندیناوی به علت این بود که این سبک بر پایه‌ رنگ سفید هست و مبلمان‌ به رنگ خاکستری و طرح چوب را در دل خود جای می دهد. من هم کوشش کردم بیشتر خانه را سفید در نظر بگیرم.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۵

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت شهر; شهر تهران
سبک; صنعتی
رنگ هاي غالب; رنگ هاي خنثی
خصوصیت هاي خاص; دقت به فضای کاربردی

ما جای لوله‌ ها را عوض کردیم, سینک را به زیر پنجره بردیم و قسمت زیر دیوار را با گاز روکار پر کردیم. همین طور برای این که ظاهر آشپزخانه یکدست و نوین دیده شود, تمام وسایل آشپزخانه را توکار انتخاب کردیم. یخچال و فر و خودرو لباسشویی و ظرفشویی, همگی داخل کابینت‌ ها قرار گرفتند.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۶

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت; کویت
سبک; نئوکلاسیک
رنگ هاي غالب; کرم, طلایی, صورتی
خصوصیت هاي خاص; ذوق و سلیقه زنانه

سه رنگ اصلی که در طراحی خانه بهره گیری شده, Off white «یکی از تنالیته‌ هاي رنگ سفید» برای دیوار و پرده, صورتی چرک برای مبلمان و رنگ‌ هاي براقی مانند طلایی برای اکسسوری‌هاست. هر سه طیف رنگی, روشن انتخاب شده; به علت این که هم فضا را دلباز‌تر و روشن‌تر نشان می دهد و هم این که کلیت خانه را خوشحال کرده و کسل‌ کننده نیست; ضمن این که انرژی خوبی هم به مخاطب منتقل می‌ کند.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۷

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت; شهر تهران
سبک; رمانتیک
رنگ هاي غالب; صورتی و آبی
خصوصیت هاي خاص; دکوراسیون گل گلی

یک مکعب مستطیل خوشگل که اول تا آخرش حرفی مشترک را با زبان‌هاي گوناگون به نمایش گذاشته بود. از خانه‌اي حرف می زنم که صاحبانش با جان و دل‌شان آن را چیده و زندگی بخشیده‌اند. شیوا و مسعود, زوج جوانی که چندی بیشتر از ازدواج‌شان نمی‌گذرد, آشیانه‌اي برای خود ساخته‌اند که انرژی و شوق زندگی در آن موج میزند و این را نه‌تنها وامدار دل بزرگ و مهربان خود, بلکه مدیون خوش‌سلیقگی و عشق‌شان به زندگی در کنار هم میباشند.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۸

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت; شهر تهران
سبک; وینتیج
رنگ هاي غالب; طوسی, سبز, قهوه اي
خصوصیت هاي خاص; وسایل کاربردی و متنوع

حدود دو سال هست که ساکن این خانه هستم. این جا قبلا جای بسیار زشتی بود. تمام کف سازی از جنس سنگ بود; سنگی که طرح زیبایی نداشت و یک‌ دست هم نبود. ضمن این که دیوارها بسیار بدرنگ بود اما کم کم تبدیل شد به این فضایی که میبینید; گرچه هنوز هم سقف کاذب را دوست ندارم

و درک نمیکنم چرا باید به این فرم باشد! اما تا جاییکه توانستم دکوراسیون خانه را به جایی برای زندگی کردن تبدیل کردم. این تغییرات بهایی مثبت داشت و باعث شد از حضور در خانه‌ ام لذت ببرم و بعد از یک روز کاری با اشتیاق به منزلم بازگردم.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۹

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت; شیراز
سبک; تلفیقی
رنگ هاي غالب; طوسی, قهوه اي و آبی
خصوصیت هاي خاص; حضور گیاهان خانگی و چوب در فضای داخلی

/ کنار هم قرار گیری سبک سنتی و کلاسیک را دوست دارم./ نخستین تغییری که در دکوراسیون منزل صورت گرفته, رنگ دیوارهاست. پیش از آن یکی از دیوارها به رنگ تیره بوده که هماهنگی سخت تری با مبلمان و وسایل خانه داشته هست. با دیوار روشن رنگ بیشتری می‌توان در فضای خانه بهره گیری کرد از کوسن گرفته تا فرش.

دکوراسیون داخلی خانه عدد ۱۰

طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی

موقعیت شهر; استان تهران/ شهرک غرب
سبک; سنتی
رنگ هاي غالب; کرم و قهوه اي
خصوصیت هاي خاص; حضور عناصر ایرانی و وسایل قدیمی در دکوراسیون

به گزارش پارس ناز انتخاب سبک دکوراسیون منزل فلسفه جالبی دارد; از کودکی به سنت و اصالت ایرانی علاقه داشتم; احتمالا به این علت باشد که زمان بسیاری را در خانه قدیمی و زیبای خاله‌ ام در اصفهان گذرانده‌ ام. زمان‌ هایي که رویاهای کودکی‌ ام را با آن می‌ پروراندم. و اکنون کوشش دارم در زندگی, دکوراسیون و حتی لباس پوشیدن هم این سبک را نگه دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دکوراسیون داخلی 10 خانه زیبای ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..