تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرطان، ارمغان تلخ استفاده از ظروف یکبار مصرف/ ضعف آموزش و پرورش در پرورش خلاقیت دانش آموزان/ خودشیفتگی حسی زنانه است یا مردانه؟/ شهید‌ی که دنیا را با یک نگاه و صلابت‌ بهم ریخت‌

چند میلیون دانش آموز فردا سر کلاس درس می روند؟/ 20 وام دانشجوی در سال تحصیلی جدید/ادویه ای که با مصرف آن 100 سال عمر می‌کنید/آمار وحشتناک از بی تحرکی ایرانیانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

از تهدید جراحان تا کاهش تعرفه‌های بیهوشی
وزارت بهداشت در راستای کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تعرفه متخصصان بیهوشی را به میزان 25 درصد کاهش داده که حواشی بسیاری به همراه داشته است.

توسعه مدارس دولتی نباید نابرابری فرصت آموزشی ایجاد کند/ در پرورش خلاقیت دانش آموزان ضعیف عمل کردیم
وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از روند پرورش خلاقیت در دوران تحصیل گفت: در این موردضعیف عمل کردیم و گاهی دانش‌آموزان توان مواجهه با مشکلات اجتماعی را ندارند.

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی با آزمون دانشگاه آزاد امروز منتشر می‌شود
رئیس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: اسامی پذیرفته شدگان با آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه امروز منشتر می شود.

سرطان، ارمغان تلخ استفاده از ظروف یکبار مصرف
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: استفاده از ظروف پلاستیکی و حتی گیاهی حاوی موادغذایی داغ، در بلند مدت سبب بروز سرطان می شود.

دانشجویان دکتری ماهیانه مبلغ 700 هزار تومان دریافت ‌می‌کنند/ بودجه‌ اختصاصی برای ارتقاء علوم پایه
شریعتی نیاسری گفت: دانشجویان دکتری ماهیانه مبلغ 700 هزار تومان دریافت ‌می‌کنند و طی 5 سال اقساط را بازپرداخت می‌کنند.

میلیاردها دلار‌ فکر و اندیشه آمریکایی‌ نمی‌تواند جلوی اقدامات ایرانیان را بگیرد‌
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جوسازی‌ها علیه ایران، گفت: میلیارد‌ها دلار اندیشه آمریکایی جلوی اقدامات ایرانی‌ها را نمی‌گیرد.

مردان بیشتر از زنان خودشیفته هستند
متخصص اعصاب و روان گفت: خودشیفتگی شیوعی بین یک تا ۶ درصد در جامعه دارد و مردان بیش از زنان به این بیماری دچار می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرطان، ارمغان تلخ استفاده از ظروف یکبار مصرف/ ضعف آموزش و پرورش در پرورش خلاقیت دانش آموزان/ خودشیفتگی حسی زنانه است یا مردانه؟/ شهید‌ی که دنیا را با یک نگاه و صلابت‌ بهم ریخت‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..