تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی دوره‌ كاردانی فنی و دانشگاه علمی كاربردی منتشر شد

اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی دوره‌ كاردانی فنی و دانشگاه علمی كاربردی منتشر شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اعلام فهرست اسامی  پذيرفته‌ شدگان نهايی كد رشته ‌محل‌های  دوره‌ كاردانی فنی و كاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی كاربردی سال تحصيلی 97 - 1396 اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوی موفقيت برای كليه داوطلبان، بدين‌ وسيله نظر پذيرفته‌شدگان نهايی كدرشته محل‌های پذيرش دوره‌‌ كاردانی فنی و كاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال تحصيلی 97 – 1396 دانشگاه جامع علمی ـ ‌كاربردی را به موارد زير معطوف می دارد:

الف) بر‌اساس ضوابط مربوط به گزينش هر يك از رشته‌های تحصيلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذيرش ‌دوره‌‌های مذكور از بين داوطلبانی كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس اولويت كدرشته‌ محل‌های انتخابی ‌و ظرفيت‌های تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و فهرست اسامی پذيرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج شده است.

پذيرفته ‌شدگان لازم است از روز دوشنبه مورخ 96/07/03برای اطلاع از تاريخ دقيق ثبت‌نام و انتخاب واحد به سايت جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی –كاربردی به نشانی  www.edu.uast.ac.irمراجعه و در روزهای تعيين شده با در دست داشتن مدارك مندرج در بند «ب» و با توجه به كدرشته محل قبولی به نشانی تعيين شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذيرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

تذكر مهم:

براساس اعلام نظر معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی - كاربردی و به دليل حذف ظرفيت پذيرش كد رشته محل‌های 13263، 13444، 13627، 13832، 14488، 14838، 14895، 14939، 12490، 12577، 14248، 13395، 13719، 11722 و ظرفيت پذيرش آزاد كدرشته 11721 در كد رشته محل‌های مذكور داوطلبی به عنوان پذيرفته شده اعلام نخواهد شد.

ب) مدارك لازم برای ثبت‌نام:

1- 6 قطعه عكس همانند پرسنلی پشت سفيد تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاری.

2- اصل شناسنامه و تصوير از تمام صفحات آن جهت مطابقت.

3- تصوير كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهی آن برای داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضای  رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل كاربرگ 101 (گواهی اشتغال به كار) با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقی و آخرين حكم كارگزينی يا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذيرفته‌شدگان شاغل).

6- اصل كاربرگ 102 (فرم تأييديه معدل) جهت فارغ‌التحصيلانی كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات برای آنان صادر نشده است.

7- مدركی كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومی مندرج در صفحات3 و 4 دفترچه راهنمای پذيرش مشخص کند(برای برادران).

انتهای پیام/

انتشار اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی دوره‌ كاردانی فنی و دانشگاه علمی كاربردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی دوره‌ كاردانی فنی و دانشگاه علمی كاربردی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..