تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه جان دادن کودکی که توسط سگها خورده شد + فیلم

لحظه جان دادن کودکی که توسط سگها خورده شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر 4 ساله هندی به نام پراویین کومار که با خواهرش برای بازی از منزل خارج شده بود مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت. شدت جراحات وارده این کودک به قدری بود که قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

مادر پراویین در حالی که بالای سر جنازه پسرش گریه می‌کرد به شدت از همسایگانش گله مند بود زیرا هنگامی که به دنبال فریادهای فرزندش به محل حادثه رسید آنها را در حال فیلم گرفتن از تکه و پاره شدن پراویین توسط سگ‌ها مشاهده کرده بود، در صورتی که می توانستند جان او را نجات دهند.

همسایه در پاسخ به گله این زن گفتند: ما به قدری ترسیده بودیم که جرات نزدیک شدن به سگ ها را نداشتیم آنها به مدت 30 دقیقه مشغول خوردن پراویین بودند.

لحظه جان دادن کودکی که توسط سگها خورده شد+فیلم 

مادر قربانی یک هفته قبل از وقوع حادثه از شهرداری درخواست کرده بود برای جمع آوری سگ های ولگرد اقدام نماییند اما آنها با بی تفاوتی نسبت این تقاضا برخورد کرده و هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

این زن در ادامه صحبتهایش راجع به حادثه گفت: من و همسرم کارگر هستیم و درآمد ناچیزی داریم به خاطر همین مجبور شدیم پراویین را به یک بیمارستان سطح پایین منتقل کنیم شاید اگر در بیمارستان نیز برای نجات او به موقع اقدام می‌شد، پسرم اکنون زنده مانده بود.

این ادعا در حالی مطرح شد که دکتر راجا نایدو گفت:کودک قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود.

خانواده پراویین اکنون به دنبال طرح شکایت از شهرداری هستند در حالی که مادر این کودک خیلی امیدوار نیست بتواند به نتیجه ای در این باره برسد.

لحظه جان دادن کودکی که توسط سگها خورده شد+فیلم

انتهای پیام/

کودک 4ساله توسط سگ ها کشته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه جان دادن کودکی که توسط سگها خورده شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..