تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت شنیدنی از رهبر انقلاب درباره علت برآشفتگی ترامپ + فیلم

روایت شنیدنی از رهبر انقلاب درباره علت برآشفتگی ترامپ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاست های دولت امریکا و جنگ‌افروزی آن روز به روز چهره کاخ سفید را در بین مردم جهان سیاه‌تر و چرکین‌تر می کند، همراهی رژیم صهیونیستی با امریکا و نسل‌کشی و کودک‌کشی و تجاوز به خاک کشورها به بهانه‌های واهی و شکست‌های آنها علی رغم هزینه‌های هنگفت نشان از افول قدرت آنها دارد و این امر دلیلی بر عصبانیت و برآَشفتگی مقامات امریکا و اسرائیل است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیری که رئیس و اعضای مجلس خبرگان با ایشان داشتند، فرمودند محور اصلی نقشه ای که امریکا برای منطقه غرب آسیا داشت که بر اساس آن نام خاورمیانه پدید آورد کشورهای عراق، سوریه و لبنان بود، می خواستند کاری کنند که عراق این کشور تاریخی و با عظمت و سوریه و لبنان که کانون مقاومت در برابر صهیونیست بود در اخیتار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد.

امریکا در صدد بود دولت هایی در این سه کشور بر سر کار بیایند که تسلیم مطلق و نوکر امریکا باشند و نتیجه اش فراهم شدن شرایط تمام منطقه برای پا اندازی رژیم صهیونیستی باشد، در واقع همان نیل تا فراتی که آنها می خواستند تامین شود، البته نه به شکل سیاست ظاهری بلکه به صورت نفوذ و تلسط، حالا واقعیت چیست؟ ...

در ادامه نماهنگی جالب از سخنان رهبر انقلاب در خصوص علت عصبانیت ترامپ و مقامات اسرائیل ببینید.

انتهای پیام/

علت عصبانیت و برآشفتگی ترامپ چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت شنیدنی از رهبر انقلاب درباره علت برآشفتگی ترامپ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..