تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای ستاره های مشهور فوتبال که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رائول گونسالس بازیکن پیشین رئال مادرید این روزها سفیر این تیم و البته لالیگا در آمریکای شمالی است، او ثروتی غیر قابل محاسبه دارد و این در حالی است که در دوران کودکی و نوجوانی خود در مدرسه‌ای محل تحصیل خود، کار می‌کرد و از کارگری در این مدرسه پول لازم برای خرید وسایل تحصیل و لباس گرم را به دست می‌آورد.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید نیز روزگاری دلهره این را داشته که پدر دائم الخمرش پول ناچیز حاصل از کار در یک کارواش را از او به زور بگیرد و با آن مشروبات الکلی خریداری کند. او امروز دو میلیون یورو به باشگاه اسپورتینگ پرتغال هدیه می دهد و مالک 5 هتل 5 ستاره در مناطق مختلف جهان است و 4 کشتی کروز او در جهان ثروتمندان به یک حسرت تبدیل شده است.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال حرفه‌ای از دل فقر به ثروتی نجومی دست یافته‌اند. در جهان فوتبال مثال‌های فراوانی می‌توان از این دست برشمرد که حتی فقر آنها مثال زدنی و قابل تأمل بوده است.

به نظر می‌رسد اگر این یک حکم قطعی نباشد لااقل شامل حال جمعیت بسیار زیادی از ستارگان دنیای فوتبال می‌شود. این قانون که بازیکنان فقیر برای رسیدن به ثروت تلاش بیشتری می‌کنند و قدر موقعیت و داشته‌های خود را بیش از سایرین می‌دانند. این ستارگان یک شبه ثروتمند نشده بلکه قدم به قدم درخشیده‌اند.

در فوتبال ایران نیز بازیکنان ثروتمند معمولا زندگی فقیرانه‌ای داشتند. حداقل در چند برنامه پربیننده در صدا و سیما پای خاطرات این بازیکنان که شجاعانه از گذشته خود حرف زدند، نشسته‌ایم و خوب می‌دانیم که این بازیکنان برای رسیدن به قله موفقیت چه سختی‌هایی را تحمل کرده‌اند.

از طرفی بارها پیش آمده که بازیکنان مشهور و ثروتمند که کودکی یا نوجوانی مرفهی داشته‌اند متاسفانه در سنین بالاتر آلوده به فساد اخلاقی یا فساد مالی شده، ثروت خود را به طرز عجیبی از دست داده‌اند.

با نگاهی به فوتبال جهان می‌توان ستارگان دنیای فوتبال را زیر ذره‌بین گرفت و مطمئن شد که قریب به اتفاق آنها به شدت فقیر بوده و کودکی سختی را تجربه کرده‌اند.

مثال اول در این خصوص آدریانو است. این مرد برزیلی در 4 سالگی دچار سوءتغذیه بوده است و در خانواده و محله‌ای رشد کرده که یکی از مراکز توزیع مواد مخدر و سلاح گرم محسوب می‌شود. او وقتی اولین بار در فوتبال نوجوانان دچار کشیدگی شدید عضله شد هزینه بیمارستان را نداشت. بنابراین اجازه داد با گذر زمان مصدومیتش برطرف شود و هرگز به پزشک مراجعه نکرد. این مصدومیت کهنه تا پایان راه همراه آدریانو بود تا جایی که در یک کنفرانس خبری گفت 35 سال پیش هزینه ترخیص یک کلینیک کوچک در برزیل را نداشتم و امروز می‌توانم حداقل 10 بیمارستان در برزیل تاسیس کنم اما دیگر دیر شده و پای من بهبودی پیدا نمی‌کند.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

مثال دوم نیز مربوط می‌شود به یک برزیلی به نام روبینیو. این بازیکن جوان می‌تواند مصداق بارز حرکت از فقر به سمت ثروت باشد. کسی که دوران جوانی خود را با دندان درد عجین کرد و برای درمان این درد هرگز پول کافی در اختیار نداشت. او وقتی برای اولین بار قراردادی نجومی با رئال مادرید انعقاد کرد از مدیرعامل باشگاه خواست پیش پرداختی به حسابش واریز کند تا در اسرع وقت دندان‌هایش را ترمیم کند.

آنتونیو کاسانو بازیکن ایتالیایی نیز در خانواده‌ای فقیر رشد کرد. استعداد فوتبال ایتالیا در محله‌ای فقیر از منطقه باری رشد کرد و در کتاب خاطرات خود آورده است: همیشه آرزو داشتم برای مادرم دستکش بخرم تا هنگام شستن ظرف در آشپزخانه رستوران‌ها درد کمتری را تحمل کند. امروزاو در کنار من نیست اما می‌توانم 3 رستوران زنجیره‌ای را به نام او سند بزنم.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

ساموئل اتوئو ستاره آفریقایی که در بارسلونا خوش درخشید، روزگاری با دریافت 30 دلار در ماه کارگر ساده در یک رستوران بود و در خاطرات خود می‌نویسد به خاطر رؤیت چند لک چربی روی بشقاب‌ها طوری کتک خوردم که برای چند هفته توان راه رفتن نداشتم. او امروز مدیر حداقل 10 مؤسسه خیریه در چند کشور مختلف آفریقاست که در آنها به کودکان کار و نوجوانان فقیر آفریقایی خدمات شایان توجهی ارائه می‌شود.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

وین رونی دیگر ستاره فوتبال است که اکنون جزو 100 مرد ثروتمند بریتانیا محسوب می‌شود اما در دوران کودکی خود 2 حسرت بزرگ داشت. یکی خوردن تافی‌های توت فرنگی که هرگز آن را تجربه نکرد و دوم پوشیدن لباس گرم در زمستان‌های اورتون که آن نیز توسط ستاره دوست داشتنی فوتبال انگلیس هرگز تجربه نشد. او اکنون می‌تواند با فروش درصد ناچیزی از سهام بزرگترین تولیدی پوشاک دنیا برای 10 ها خیریه پوشاک گرم خریداری کند.

ستارگانی که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر

شاید باید قبول کنیم که اکثر ستارگان ثروتمند دنیای فوتبال روزی طعم فقر را چشیده‌اند و آن را به برگ برنده خود در مسیر موفقیت تبدیل کرده‌اند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

این ستارگان فوتبال از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیده اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای ستاره های مشهور فوتبال که از فقر مطلق به ثروت هنگفت رسیدند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..