تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین حمله سایبری جهان در راه است

فناوری اطلاعات > اینترنت - مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس پیش بینی کرد یکی از بدترین حملات سایبری-هکری جهان به زودی رخ می دهد.

 

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مدیران مرکز NCSC می‌گوید ظرف چند سال آینده یکی از بزرگ‌ترین حملات سایبری در جهان رخ خواهد داد.

ایان لوی مدیر فنی این مرکز که به GCHQ گزارش مستقیم می‌دهد، از پوشش سالانه 500 حادثه بزرگ سایبری خبر داد که 470 حادثه در سطح سه خطر و 30 حادثه در سطح دو(شامل باج افزار واناکرای) را در بر می گیرد.

وی که درباره حوادث سایبری دهه آینده صحبت می کرد، از پیش بینی رخداد سایبری سطح یک در مقیاس جهانی خبر داد که ظرف چند سال آینده جهان را در هم خواهد کشید و از بیزینس ها و دولت ها خواست تا رفتار خود را در برابر امنیت سایبری تغییر داده و زیرساخت‌های خود را محکم کنند.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین حمله سایبری جهان در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..