تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس خاطره انگیز رامبد جوان از دوران دبستان

عکس خاطره انگیز رامبد جوان از دوران دبستانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس همیشه با شور و اشتیاق خاصی همراه است، آغاز فعالیت و تلاش در جهت پرورش آینده سازان کشور برای معلمان و قدم گذاشتن در مسیر رشد و پیشرفت برای دانش آموزان در اول مهر ماه به زیبایی آغاز فصل پاییز می افزاید.

به همین مناسبت رامبد جوان  مجری برنامه تلویزیونی خندوانه صفحه اینستاگرامش را به  تصویری نوستالژیک اختصاص داد.

رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"اول مهر , روز شکفتن احساس ،زمزمه و لبخند، روز آشنایی دانش آموزان با کتاب، معلم ، درس و دنیای تازه است. آفتاب اولین روز مهر طلوع می کند."

 عکس خاطره انگیز رامبد جوان از دوران دبستان

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی رامبد جوان به مناسبت بازگشایی مدارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس خاطره انگیز رامبد جوان از دوران دبستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..