تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایدرو در راستای اکتشاف و تولید شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان را تأسیس کرد.

شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان با هدف فعالیت در حوزه اکتشاف و تولید (E&P) صنایع نفت و گاز به ثبت رسید .

به گزارش شمانیوز: پیرو تصمیم دولت و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مشارکت حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های شرکتهای ایرانی در قرار دادهای جدید نفتی موسم به IPC و تایید تجارب و توانمندی های سازمان گسترش و نوسازی ایران توسط شرکت ملی نفت ایران بعنوان یکی از شرکت های ایرانی حوزه اکشتاف و تولید (E&P) و بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت نفت در خصوص ساختار و رویکرد شرکت های ایرانی اکتشاف و تولید ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اقدام به تاسیس شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان نمود.

بر این اساس با بهره مندی از تجارب و تخصص های موجود در سازمان و شرکتهای وابسته از جمله شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران کلیه زنجیره ها و فعالیت های حوزه های بالا دستی و اکشتاف و تولید در این شرکت متمرکز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان گفت: با تاسیس این شرکت بعنوان بازوی بالادستی نفت و گاز سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، می توانیم در سرمایه¬گذاری و مشارکت در اجرای پروژه های بالادستی نفت و گاز ودر کلیه مراحل اکتشاف ، توسعه ، تولید و بهره برداری فعالیت داشته باشیم.

نصراله زارعی با اشاره به تفاهم نامه ایدرو و شرکت ملی نفت در نمایشگاه اردیبهشت امسال در خصوص مطالعه توسعه میادین سوسنگرد، چشمه خوش و پایدار غرب گفت: مطالعات اولیه میادین مذکور انجام و نتایج آن طی جلسات مشترک فنی با شرکتهای معرفی شده از طرف شرکت ملی نفت ایران مطرح شده است. بدلیل ضرورت در افزایش ضریب بازیافت از مخازن و میادین نفتی کشور ، سیاست این شرکت بهره گیری از دانش و تکنولوژی های روز دنیا از طریق استخدام یک مشاور مطالعات بلادستی معتبر بین المللی است که اقدامات لازم انجام و در و صورت تایید آن از طرف شرکت ملی نفت ایران ، بزودی قرار داد مربوطه امضاء و فعالیت های همکار فنی خارجی نیز آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت نفت و گاز گسترش ایرانیان ، تیم فنی ، متخصص و مجربی برای مطالعات بالادستی تشکیل شده است و بخش قابل توجهی از اطلاعات فنی میادین مذکور از طرف شرکت ملی نفت ایران تحویل گردیده است و برنامه ریزی و زمانبندی انجام شده بر این است که نتیجه مطالعات فنی مشاور بالا دستی در اواخردی ماه به شرکت ملی نفت ایران ارائه و در وصورت پیشرفت مناسب مذاکرات فنی و قرار دادی با شرکت ملی نفت ایران ، اقدامات لازم برای عقد قرار داد توسعه میدان تا پایان سال انجام پذیرد .

وی همچنین در خصوص همکار یا شریک خارجی هم گفت: در موازات مطالعات مهندسی بالادستی با همکاری مشاور خارجی ،جهت انتخاب شریک و تامین مالی پروژه با چند شرکت لهستانی ، ‌مالزی و چین در حال مذاکره هستیم و توافق های اولیه ای نیزانجام پذیرفته است.

منبع: ایدرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایدرو در راستای اکتشاف و تولید شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان را تأسیس کرد.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..