تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ رفع تبعیض موجود بین استقلال و پرسپولیس

۶۰۴۴۸۱

۴۷۰  بازدید

ما تا قبل از این فکر می‌کردیم سیاستگذاری دوستان در حوزه ورزش این‌گونه است که اوضاع دو تیم پرطرفدار پایتخت به‌صورت یکی در میان و نوبتی کشمشی شود. مثلاً دو سال پرسپولیس تحت تدابیر شدید اندیشه‌های مربیان وطنی نتایج «درخشان» می‌گرفت و استقلال در اوج بود.

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

ما تا قبل از این فکر می‌کردیم سیاستگذاری دوستان در حوزه ورزش این‌گونه است که اوضاع دو تیم پرطرفدار پایتخت به‌صورت یکی در میان و نوبتی کشمشی شود. مثلاً دو سال پرسپولیس تحت تدابیر شدید اندیشه‌های مربیان وطنی نتایج «درخشان» می‌گرفت و استقلال در اوج بود. دو سال دیگر بنا بر این می‌شد که استقلال تحت اندیشه‌های مربیان وطنی قرار بگیرد و پرسپولیس موفق شود. تا اینکه حسادت‌ها و تنگ نظری‌ها باعث شد که این سیستم قشنگ و موفق دچار مشکل شود.

در دو فصل اخیر استقلالی‌ها گفتند چرا پرسپولیس مربی خارجی آورده، نتیجه می‌گیرد و قشنگ بازی می‌کند؟ دوستان دیدند این تبعیض اصلاً انسانی نبوده و در شأن تیم‌های استخوان دار و پرسابقه پایتخت نیست، رو به استقلالی‌ها کردند و گفتند: عزیزم غصه نداره که، الان درستش می‌کنیم. کاری نداره که. یه کاری می‌کنیم اونا هم مثل شما بشن. به این ترتیب مشاهده می‌فرمایید که پرسپولیس در روزهای اخیر به دلیل شکایت تیم ریزه اسپور ریزه ریزه و آسه آسه دو فصل از نقل و انتقالات محروم شد و مهدی طارمی هم چند ماه باید در سرزمین‌های ناشناخته و لیگ گامبیا و تیم مالاگا توپ بزند تا محرومیتش تمام شود.

در این بی‌پولی 790 هزار یورو هم باید به باشگاه شاکی پرداخت شود. از آن طرف هم استقلال با بحران انتخاب سرمربی مواجه است. البته در واقع مربی‌های مطرح جهان با بحران انتخاب استقلال مواجه‌ هستند. از فاتح تریم به‌عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال نام برده می‌شود. در همین رابطه دوستان بشدت در ترکیه مشغول مذاکرات هستند و از استانبول از طریق اسکایپ با پرویز مظلومی مذاکره می‌کنند. با یورگن کلینزمن هم صحبت‌هایی شده و گفته می‌شود کلینزمن صمد مرفاوی را به مسئولان باشگاه پیشنهاد کرده است.

بعضی منابع آگاه هم از دودلی مسئولان برای انتخاب میان دو گزینه کاپلو و اسکوچیچ خبر داده‌اند که باید دید در نهایت از بین مرفاوی و پرویز مظلومی چه کسی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد. به هرحال امیدواریم اولویت دوستان انتخاب سرمربی داخلی باشد چون زبان بازیکن ما را بهتر می‌فهمد، اگر هم سرمربی خارجی انتخاب شد لطف کند و با خودش زمین تمرین مناسب، توپ، تیردروازه، لباس، بازی دوستانه و از همه مهمتر اسپانسر بیاورد که همه کارها روی دوش مدیریت باشگاه نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ رفع تبعیض موجود بین استقلال و پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..