تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




iOS 11 دو برابر مصرف باتری را افزایش می‌دهد!

iOS 11 دوبرابر مصرف باتری را افزایش می‌دهد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما نسخه سیستم عامل خود را به iOS 11 به روز رسانی کرده باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید که باتری گوشی شما سریع تر از گذشته خالی می شود و شاید نگران این موضوع شده باشید که باتری گوشی تان خراب شده است. اما این مشکل فقط شامل حال شما نیست!

یک شرکت امنیت موبایل به نام "Wandera" به تازگی این موضوع را کشف کرده است، کاربرانی که گوشی خود را به iOS 11 به روز می‌کنند، گوشی‌شان دو برابر بیشتر نسبت به نسخه iOS 10 باتری مصرف می کند و بدین ترتیب سریع‌تر باتری گوشی‌شان تخلیه می شود.

این شرکت میزان مصرف باتری 50 هزار کاربر در زمان استفاده از iOS 11 و iOS 10 را با یکدیگر مقایسه کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. 

iOS 11 دوبرابر مصرف باتری را افزایش می‌دهد!

لازم به ذکر است؛ اپل در گوشی‌های 2017 خود مصرف باتری در iOS 11 را کاهش داده است اما آیفون های قدیمی‌تر با به‌روزرسانی، مصرف باتری بالاتری پیدا می کنند. حال باید منتظرماند و دید اپل برای حل این موضوع در گوشی های قدیمی خود، چه راهکاری ارائه می دهد.

انتهای پیام/

افزایش چشمگیر مصرف باتری در iOS 11



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «iOS 11 دو برابر مصرف باتری را افزایش می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..