تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#باهم؛ رمز استقلالی‌ها برای فرار از بحران

#باهم ؛رمز استقلالی‌ها برای فرار از بحران

ورزش > لیگ برتر - استقلال با هشتگ «باهم» سعی دارد نشان دهد هوداران، مربیان و بازیکنانش برای عبور از بحران، همدل هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که استقلال بحران بزرگ شکست های متوالی، رفتن به قعر جدول و برکنای اجباری مربی را سپری می کند؛ در روزهایی که هواداران تیم خیلی از شرایط دلخورند و بسیاری از مقامات سیاسی حتی از بحران در این تیم ابراز نگرانی کرده اند، استقلال تمریناتش را با کادرفنی انتقالی آغاز کرده است. این تیم نمی خواهد سه امتیاز بازی با سپیدرود در رشت را از دست دهد. حتی با این گروه انتقالی شامل میک مک درموت، صالح مصطفوی و محمد نوازی می تواند از بحران رها شود. روابط عمومی استقلال اولین گام را برای عبور از بحران آغاز کرده است. آنها با هشتگ باهم سعی دارند که هواداران خود را با تیم آشتی دهند و اعلام کنند که ما باهم دیگر می توانیم به روزهای خوب خود برگردیم .

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#باهم؛ رمز استقلالی‌ها برای فرار از بحران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..