تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح شرکت الگا گندم گون با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت الگا گندم گون با 1 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و 2 میلیون و 240 هزار پوند تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری مي رسد .

به گزارش شمانیوز، با افتتاح شرکت الگا گندم گون که در استان زنجان احداث شده و بیسکوئیت سبوسدار و کرمدار تولید خواهد کرد، برای 100 نفر ایجاد اشتغال مي شود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 78 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان زنجان پرداخت كرده است.
گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سطح كشور به اجرا در آمده است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح شرکت الگا گندم گون با تسهیلات بانک صنعت و معدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..