تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای فتح الله‌زاده در مورد زنی که به خاطر استقلال کتک خورد!

ساعت24-مدعامل پیشین باشگاه استقلال از تماس زنی خبر داد که شوهرش به خاطر نتایج استقلال او را کتک می زند!

به موازات بحث تغییر سرمربی استقلال و انتخاب جانشین علیرضا منصوریان خبرهای مختلفی درباره احتمال ایجاد تغییرات در باشگاه استقلال و تغییر مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره مطرح شده است.

در حالی که خیلی ها معتقدند احتمال دارد با تغییر منصوریان و انتخاب سرمربی جدید، شوک مثبتی به استقلال وارد شود، بعضی از منتقدان هم بر تغییر سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه پافشاری می کنند. در میان منتقدان اما صحبتهای علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از همه جالبتر است.

وی در گفتگویی که با رادیو تهران داشت، گفت: چند شب یک خانمی با من تماس گرفت و گفت شوهرم دارد من و بچه هایم را می زند! تو را به خدا با شوهرم صحبت کنید. به آن آقا می گویم برای چه زن و بچه ات را می زنی که گفت چون استقلال نتیجه نگرفته است! تلفن را گرفته ام و به آن آقا می گویم خجالت نمی کشی؟ او هم گفت حاج آقا دیوانه شده ام. این چه وضع تیم است؟ می گویم فوتبال همین است؛ تیم یک روز می برد یک روز می بازد. می خواهم بگویم اینها در زندگی روزمره هم تاثیر می گذارد!

مدیرعامل پیشین استقلال همچنین پا را از این فراتر گذاشت و از وزیر ورزش خواست که با او جلسه بگذارد! فتح الله زاده گفت: تا زمانی که آن سه نفر در وزارت ورزش هستند، شیطنت می کنند و نمی گذارند من مدیرعامل شوم. آنها از من توقعاتی داشتند که من هم برآورده نکردم. وزیر بهتر است با خودم جلسه بگذارد و حقایق را از زبان خودم بشنود. من خیلی چیزها را نمی توانم در رسانه ها بگویم.

فتح الله زاده درباره اینکه آیا اگر او مدیرعامل بود علیرضا منصوریان را سرمربی می گذاشت؟ تصریح کرد: اگر من بودم یک آدم در سطح رایکوف و کی روش را می آوردم و از منصوریان خواهش می کردم دو سال با این مربیان کار کند و سپس او را به عنوان سرمربی انتخاب می کردم. با این کارشان منصوریان هم سوزاندند. اینها فرار رو به جلو است. اینها منصوریان را قربانی کردند که خودشان بمانند!

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای فتح الله‌زاده در مورد زنی که به خاطر استقلال کتک خورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..