تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




GO Keyboard را حذف کنید، جاسوسی بیش از 200 میلیون کاربر اندروید

ساعت24 -با توجه به جدیدترین گزارش‌ها، برنامه‌های GO Keyboard و دیگر برنامه‌های تیم توسعه‌دهنده Dev Team، توانایی جاسوسی از اطلاعات کاربران سیستم‌عامل اندروید را دارند. این تیم توسعه‌دهنده می‌گوید: " ما هرگز اطلاعات شخصی مانند کارت اعتباری را زیر نظر نداشته و در حقیقت، برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات آنچه تایپ می‌شود و چه کسی تایپ می‌کند را جمع‌آوری می‌کنیم ". شایان ذکر است، سخت می‌توان به چنین گروهی اعتماد کرد، آیا آنها با دسترسی با چنین سطحی، به گفتگوی صوتی کاربران گوش نمی‌دهند!؟ با سخت افزار همراه باشید.

برنامه‌ی صفحه‌کلید GO و زیر مجموعه‌های آن، بیش از 200 میلیون کاربر اندرویدی داشته و پس از جمع‌آوری اطلاعات، با شخص ثالث ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را ارسال می‌کند. اگر یکی از دو برنامه‌ی موجود از GO Keyboard بر روی گوشی هوشمند نصب است، اطلاعات مربوط به کاربر در حال انتقال می‌باشد. شایان ذکر است، این برنامه در 20 کشور جهان در سال 2016 بهترین برنامه‌ی کاربردی شناخته شد.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، برنامه‌های GO اطلاعات را به سرور اصلی خود این شرکت، مانند حساب ایمیل گوگل، اندازه صفحه نمایش، نسخه اندروید، ساخت و مدل دستگاه را ارسال می کنند. از آنجایی که برنامه‌ی GO Keyboard تمامی نوشته‌ها که تایپ می‌شوند را ثبت می‌کند، مالک سرور این برنامه می‌تواند به هر گونه اطلاعاتی از کاربران این برنامه، دسترسی داشته باشد.

کمپانی گوگل مسئول اصلی فروشگاه اینترنتی گوگل‌پلی، مطلع از سوءاستفاده‌ی این توسعه دهنده شده است، و تا این کمپانی در حال تصمیم‌گیری نهایی می‌باشد، بهترین روش این است که هر برنامه‌ای از GO Keyboard بر روی دستگاه اندرویدی وجود دارد، حذف شود. برنامه‌های خطر‌ساز برای کاربران، GO Keyboard-Emoji keyboard ،GO Keyboard Pro ،GO Keyboard و GO Keyboard Lab- Emoji-Gif می‌باشد و هر کدام از این برنامه‌ها دارای تبلیغات هستند که برای حذف این تبلیغات مبلغ 2 دلار را باید بپردازید، در نهایت تمامی برنامه‌های ذکر شده از اطلاعات شما برداشت کرده و برای سروری در چین ارسال می‌کند.

GO Keyboard

متاسفانه، اطلاعات بدست آمده تنها مربوط به توسعه‌دهندگان Dev Team بوده و تحقیقات اخیر نشان می‌دهد، 7 برنامه از 10 اپلیکیشن‌های اندرویدی به سرویس شخص ثالثی در ارتباط بوده و اطلاعات کاربران را به اشتراک می‌گذارند.

گوگل، برنامه‌های صفحه‌کلید GO را از لیست برنامه‌های حفاظت شده و سالم خارج کرده است.

آیا شما یکی از کاربران GO Keyboard هستید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «GO Keyboard را حذف کنید، جاسوسی بیش از 200 میلیون کاربر اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..