تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن‌زاده: مربی داخلی برای استقلال بهتر است

۶۰۴۴۸۳

۷۷  بازدید

پیشکسوت استقلال معتقد است در این مقطع مربی داخلی برای هدایت آبی‌های پایتخت گزینه مناسب‌تری است.

ایسنا: رضا حسن‌زاده درباره تغییرات رخ داده در کادر فنی استقلال گفت: منصوریان خودش در جدایی از استقلال تصمیم‌گیرنده بود. او بازیکن با قدمتی در استقلال بود و به هرحال برخی مسائل باعث شد که ترجیح دهد جدا شود. من نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم. در کل الان وضعیت استقلال خوب نیست. من معتقدم در این شرایط مربی خارجی به درد استقلال نمی‌خورد. مربی خارج تا بیاید و با بازیکنان و جو تیم آشنا شود و از طرفی آدم‌های دور و برش را بشناسد خیلی زمان می‌برد. "کخ" مربی بزرگی بود که به ایران آمد ولی همین مسائل او را ناکام گذاشت. ما امکانات سخت افزاری ضعیفی هم داریم که مشکل آفرین است. به همین دلیل فکر می‌کنم در این مقطع مربی داخلی بهتر از خارجی است.

وی ادامه داد: مربی خارجی وقتی خوب است که تیم را قبل از فصل، خودش ببندد. مثلا برانکو وقتی که خودش تیم را بست، روند پرسپولیس خوب شد. او وقتی که به پرسپولیس آمد اتفاق خاصی برای این تیم رخ نداد. استقلال جلوی ذوب‌آهن خوب بازی کرد و روند رو به رشدی داشت و شاید اگر منصوریان می‌ماند هم بد نبود ولی الان ما باید به فکر نجات این تیم باشیم. من استقلال را هیچ‌وقت این‌گونه ندیده‌ام.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که از بین زنگا، تریم و فاریاس به نظرش کدام یک به درد استقلال می‌خورند، گفت: اگر فاتح تریم بیاید بهتر است. او با فرهنگ ایران آشنا است و به ما نزدیک‌تر است. اگر او به ایران نیامد، مربی ایرانی خیلی بهتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن‌زاده: مربی داخلی برای استقلال بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..