تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ادامه راه شهدا براى جامعه پزشکى/ برخى افراد با اسم شهدا ظاهر فریبى مى کنند

قاضی زاده هاشمی مراسم تجليل از ايثارگران و شهداى داروساز:

لزوم ادامه راه شهدا براى جامعه پزشکى/ برخى افراد با اسم شهدا ظاهر فریبى مى کنندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزير بهداشت در مراسم تجليل از ايثارگران و شهداى داروساز كه امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با گراميداشت ياد شهدا و ايثارگران دفاع مقدس با بيان اينكه نام و ياد شهدا نباید تنها منحصر به هفته دفاع مقدس و همايش ها شود، گفت: ما مديون شهدا و خانواده شهدا هستيم و اميدواريم تا دنيا باقى است راه آنها ادامه پيدا كند.

وى ادامه داد: خانواده شهدا سرشار از عشق و طراوات هستند زيرا آنها با خدا معامله كرده اند و در عين حال خدا در قرآن فرموده است كه شهدا زنده اند و نزد خدا روزى مى خورند.

هاشمى عنوان كرد: اين همايش يادآورى خاطره فعاليت جامعه پزشكى است كه دنيا را براى اداى مسئوليت دينى و اجتماعى خود رها كردند و عده اى زنده ماندند و مهم اين است كه به عهد و پيمان خود وفادار مانده باشند و خوشبختانه شاهد آن هستيم كه بسيارى از آنها وفادار به عهد پيمان خود با شهدا و انقلاب هستند.

هاشمى تاكيد كرد: امروزه انجام برخی اقدامات، بزرگ است و اين كارها ارزش كمتر از آنچه رزمندگان انجام دادند نيست، چرا كه مشكلات پيچيده تر و دشمنان محياتر در حضور داروسازى هستند.

وى ادامه داد: بايد توجه كرد در حوزه داروسازى نيروهاى خدوم و خلاقى داريم و آنچه از فرمايشات  امام خمینی(ره) ياد گرفتم در يك جمله خلاصه مى شود كه مى فرمودند هر كسى در هر كجاست اگر كارش را درست انجام دهد تكليف از او ساقط است.

وى ادامه داد: يادگيرى از شهدا و ادامه دادن راه آنها ضرورى است اما نبايد صرفا به جنبه صلابت و قهرمانى آنها توجه كنيم، چرا كه اين راه نيازمندى مقدماتى است و براى قرار گرفتن زير پرچم سيدالشهدا و يارانش مقدماتى لازم است زبرا هر كسى را بدون اين ويژگى ها زير خيمه سيدالشهدا راه نمى دهند.

گرفتارى هاى زيادى داريم كه همسو با انقلاب نيست

هاشمى با بيان اينكه بايد منش و سيرت حسينى در جامعه گسترش پيدا كند گفت: اخلاق اسلامى مقدمه اى است كه انسان و جامعه بايد به آن ملبس شود و بايد اين مقدمه را ايجاد كرد و نياز به رياكارى نيست.

وى افزود: متاسفانه امروز بيشتر افراد از روی ظاهر قضاوت مى كنند و نگاه ها مادى است كمتر به باطن توجه مى شود؛ به همين دليل نفاق ها بيشتر است.

هاشمى ادامه داد: من معتقدم جانبازان و ايثارمردان در داروسازى تجهيزات پزشكى و واكسن بيش از اين مى توانند به كشور و دولت كمك كنندو اميدوارم آنها به عهد و پيمان با شهدا وفادار بمانند.

وزير بهداشت با بيان اينكه گرفتارى هاى زيادى داريم كه همسو با انقلاب نيست، افزود: در حوزه داروسازى وسوسه زياد و در عين حال زمينه فداكارى فراوان است، بنابراین فعالان در حوزه داروسازى بايد كارى كنند تا حوزه دارو به افكار و انديشه شهدا نزديك تر باشد و اين انتظار خانواده شهداست كه راه شهدا را ادامه دهيم و اين افراد مى توانند جهت اقتصاد مقاومتى و خودباورى قدم هاى بزرگى دارند.

هاشمى افزود: برخى افراد تابلوهاى ظاهر فريب به دست مى گيرند كه ممكن است با اسم شهدا نيز ظاهر فريبى را انجام دهند اما با توجه به راه شهدا مى توان سره را از ناسره تشخيص داد.

وزيربهداشت عنوان كرد: در جاىعه پزشكى افرادى داريم كه فقط خودشان را مى بينند و اما مهم ميدان عمل است، آنجاست كه افراد مى توانند سره را از ناسره تشخيص دهند.

هاشمى عنوان كرد: مسئولان بايد به خانواده شهدا سر بزنند و دوستانى داشتيم در دوران دفاع مقدس و خيلى كوتاهى كرديم و بيشتر به ظواهر توجه مى كنيم اين در حال است كه ملاقات با خانواده شهدا و جانبازان ايمان بيشترى به انسان ها مى دهد و در عين حال اداى وظيفه و دين است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ادامه راه شهدا براى جامعه پزشکى/ برخى افراد با اسم شهدا ظاهر فریبى مى کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..