تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص کاهش تعرفه های پزشکی

در بیانیه هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی مطرح شد:

مخالفت مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص کاهش تعرفه های پزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیئت رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی با صدور بیانیه ای مخالفت قاطع خود را برای هر گونه اقدام در خصوص تقلیل تعرفه های موجود بدون در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و نظر صاحبان فرآیند اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جامعه پزشکی خدوم و زحمتکش کشورمان سال 1396 را با انگیزه ارائه خدمات هرچه کامل تر و با کیفیت تر به همه اقشار مردم شریف ایران و نیز با نگرانی عمیق از تصمیمات درباره تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی آغاز کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در شرایط حساسی که در تمام سطوح و در میان همه مردم ، عواملی هر روز با پخش اخباری تهدید به کاهش تعرفه های سال پیش و یا عدم انطباق آنها با سیر پیش رونده افزایش هزینه ها و قیمت تمام شده خدمات پزشکی ، یعنی سعی در دلسرد کردن حرف گوناگون جامعه پزشکی و رویگردانی ایشان از حضور فعال در تعیین سرنوشت کشور دارند؛ جامعه پزشکی ایران بار دیگر بر تعهد خویش دال بر خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف ایران تاکید دارد.

هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی مخالفت قاطع با هر گونه اقدام در خصوص تقلیل تعرفه های موجود بدون در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و نظر صاحبان فرآیند را اعلام کرده و بر موارد زیر تاکید دارد .

1- اجرای کامل و بدون کم و کاست قانون بخصوص تعیین قیمت تمام شده در بخش دولتی و خصوصی ؛
2- پوشش فراگیر بیمه ای در خدمات بخش خصوصی جهت کاهش پرداخت از جیب مردم ؛
3- توجه و پیاده سازی بخش ارزیابی و مراقبت (M&E) شامل ویزیت ها و مشاوره ها در کتاب ارزش نسبی خدمات ؛
4- پیگیری مجدانه جهت پرداخت مطالبات معوق جامعه پزشکی ؛
5- مبنا قراردادن بدون کم و کاست کتاب تعرفه های ارزش نسبی خدمات سال 2017 ، بر پایه ترجمه و انتشار هرچه سریعتر آن
توسط سازمان نظام پزشکی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص کاهش تعرفه های پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..