تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت

۶۰۴۴۳۹

۱۷۲  بازدید

تصور کنید در مرکز شهر مشغول قدم زدن هستید که یکی از نمایندگان آژانس مدلینگ به شما پیشنهاد می‌کند که یک مدل حرفه‌ای بشوید، اما باید خیلی گیرا و جذاب و همچنین خیلی خوش شانس باشید که چنین پیشنهادی به شما بشود.

برترین ها: تصور کنید در مرکز شهر مشغول قدم زدن هستید که یکی از نمایندگان آژانس مدلینگ به شما پیشنهاد می‌کند که یک مدل حرفه‌ای بشوید، اما باید خیلی گیرا و جذاب و همچنین خیلی خوش شانس باشید که چنین پیشنهادی به شما بشود. با این حال، این داستان عجیب رمینگتون ویلیامز جذابترین مدل جدید جهان است که تن‌ها در ۱۲ روز از ظرف شستن به راه رفتن روی باند هفته مد نیویورک رسید.
 
ویلیامز تا حدود دو هفته پیش در یک رستوران محلی در آستین تگزاس ظرف می‌شست تااینکه به او فرصتی برای تغییر زندگیش پیشنهاد شد. چند روز بعد ویلیامز مشغول تدارکات سفرش به نیویورک سیتی بود تا با آژانس مدلینگ مشهور DNA قرارداد ببندد. او درست در زمان نمایش کلوین کلین در هفته مد نیویورک رسید، نمایشی که طبق استانداردهای هر مدلی یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید، اما شگفت انگیز است که او در اولین فرصت خود به عنوان یک مدل این کار را کار می‌کرد. ویلیامز در مصاحبه‌ای گفت: «رف سیمونز شخصا به من یاد داد چطور راه بروم. او می‌تواند هر مدلی که می‌خواهد انتخاب کند، اما به من ایمان داشت و کمک کرد این نمایش را اجرا کنم.»، اما شانس باورنکردنی ویلیامز همین جا متوقف نشد. بعد از نمایش کلوین کلین، به او پیشنهاد شد برای مارک جیکوبز نیز راه برود. نمایشی که مشهورترین مدل‌ها در آن شرکت می‌کنند.

زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت  زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت  زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت  زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که از ظرفشویی در رستوران به هفته مد نیویورک راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..