تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقایق ناگفته درباره‌ی ثروتمندترین همسران دنیا

برترین ها: از محبوبیت بی حد و حصر مجموعه «خانه داران واقعی» محصول شبکه Bravo‌ آمريكا، مشخص است که مردم آمریکا عاشق و شیفته دنبال کردن جریانات زندگی شخصی همسران ثروتمند هستند.

ولی پولدارترین پولدارها، هيچگاه روياي ظاهر شدن در برنامه های تلويزيوني رئالیتی را ندارند. آنها كارهاي مهمتري براي انجام دارند كه اين كارها عبارتند از اداره يك کمپانی چند ميليون دلاري، حل مشكل فقر جهاني، و يادآوري به همسرشان (منظورمان ملانیا و دونالد ترامپ است) براي اين كه دستش را در طول پخش سرود ملي، روي قلبش قرار دهد.

مليندا گيتس


مليندا گيتس، بيشتر به عنوان همسر بنيانگذار شركت مايكروسافت، بيل گيتس معروف شناخته شده است. بيل و مليندا گيتس، در بنياد خيریه خود به نام بنياد "بيل و مليندا گيتس" به طور خستگي ناپذيري براي ريشه كن كردن فقر جهاني كار كرده اند. در سال 2012، مليندا اعلام كرد كه اين بنياد، 560 ميليون دلار از درآمد شركت اش را صرف دسترسي زنان كشورهاي جهان سوم، به روش هاي پيشگيري از بارداري كرده است. دانستن اين موضوع ضرري ندارد كه گيتس، ثروتی به ارزش 87.2 ميليارد دلار دارد.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


با اين حال، آنچه ممكن است در مورد بيل ندانيد اين است كه او در ابتدا رئيس و كارفرماي مليندا بود. ظاهرا، بيل به دنبال او به پاركينگ شركت رفته و از او پرسيده كه آيا وقتش براي يكشنبه آزاد است. مليندا نیز در پاسخ گفته «يكشنبه براي من امكان پذير نيست» و در ادامه ملیندا تعریف می کند: «به او گفتم كه قبل از يكشنبه به من زنگ بزند تا برنامه ام را چك كنم وقت آزاد دارم يا خير.»


بعد از اولين ملاقات، هفت سال طول كشيد تا اين رابطه، به ازدواج تبديل شود. مليندا گفت كه شيفته هوش و ذوق و شوخ طبعي بيل شده بود. اما در آغاز، تغيير رابطه آنها از همكار به شريك زندگي مشكل بود. او می گوید: «ما قطعا زماني كه با هم بودن را شروع كرديم، در يك سطح نمي كرديم. من در مايكروسافت از نظر سطح شغلي، سه پله پايين تر از بيل بودم و او مدير عامل آن شركت بود. ما بايد تغيير مي كرديم تا همانند هم شويم. اين موضوع هم سطح شدن، چيزي نيست كه بلافاصله يك شبه اتفاق افتد، اما هر دو تصميم براي هم سطح شدن گرفتيم. ما نياز داشتيم تا پشت صحنه زماني كه در حال انجام كار نبوديم با هم صحبت كنيم. اما فكر مي كنم در حال حاضر اين اتفاق افتاده است و در يك سطح قرار گرفته ايم.»

 

داشا ژوکووا

داشا ژوكووا، دختر يكي از افراد وابسته به حكومت تزارهاي روسيه، با ثروتمندترين مرد روسيه با دارايي 9 ميليارد دلاري یعنی رومن آبراموويچ  در يك مهماني سال نو آشنا شد كه اين مهماني توسط پدرش در سال 2005 سازماندهي شده بود. در آن زمان، او 25 ساله بود و با ستاره تنيس به نام مارات سافين دوست بود و آبراموويچ 40 ساله بود و با همسر دومش ايرينا وياچسلاوووا مالاندينا ازدواج كرده بود كه از او پنج فرزند داشت.

داشا و رومن، رابطه شان را با هم ادامه دادند و صاحب دو فرزند شدند اما تصميم گرفتند تا رابطه خود را به عنوان دو دوست ادامه دهند، عليرغم اين حقيقت كه آنها مخفيانه در سال 2008 ازدواج كرده بودند و اين موضوع را مخفي نگه داشته بودند. ظاهرا داشا اجازه آشكار شدن قضيه ازدواج شان را تا زمان مصاحبه با مجله وال استريت در سال 2015 نداد! جزييات مربوط به ازدواج اين زوج، پنهان مانده بود و كسي از آن اطلاعي نداشت.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


ژوكوا، بنيان گذار مجله اي به نام "گاراژ" است كه اين مجله، يك مجله هنر و مد است و رسانه VICE مالك آن است. از سال 2008، او يك دختر كامل و جذاب و هنرمند جهاني شده است و رسانه بزرگ و با نفوذي را خودش خلق كرده است.


پريسيلا چَن


پريسيلا چن، در صف سرویس بهداشتی در يك مهماني خصوصي دانشجوئي در هاروارد، بنيانگذار فيسبوك به نام مارك زاكربرگ را ملاقات كرد. اولين تصور او اين بود كه او فردي به اندازه كافي جدي نمي باشد. پريسيلا می گوید: «فكر نمي كردم كه اين شخص جالب، اينقدر درس خوان و سختكوش باشد. در اولين قرارمان، او به من گفت كه ميل دارد تا با من بيرون قرار بگذارد نه اينكه در خانه بماند و تكليف ميان ترم اش را تمام كند.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

اين موضوع مرا ترسانده بود. من مارك را براي درس خواندن و اتمام كارهايش به خانه مي فرستادم تا اينكه بعدا متوجه شدم كه با اين بهانه، مارك قصد داشته من را متقاعد كند تا زمان بيشتري را با او سپري كنم و من بعدا متوجه شدم كه او بسيار تيزهوش است. متوجه شدم كه نوع يادگيري او، از روش يادگيري من متفاوت است.»


اين دو، 9 سال دوست بودند تا اينكه در سال 2012 ازدواج كردند. زاكربرگ اين رويداد يعني ازدواجش را از طريق بخش "رويداد زندگي" فيسبوك اعلام كرد، البته همه دوستانش را تحريك كرد تا بيشتر خانم خوش شانسي كه با مدیرعامل بزرگترین شبکه اجتماعي با ثروت 62.7 ميليارد دلار ازدواج كرده را بشناسند؟ چن، كه از دانشكده پزشكي دانشگاه كاليفرنيا در سان فرانسيسكو فارغ التحصيل شد، متخصص اطفال است. او بيان كرد كه تحصيل، يك مسئله شديدا شخصي براي او مي باشد. به عنوان دختر یک مهاجر چيني، او به سه زبان صحبت مي کند: انگليس، كانتوني و اسپانيايي.


مكنزي بزوس


مكنزي بزوس، به عنوان نويسنده ای بلندپرواز، رمان نويس معروف و همسر جف بزوس، در اوايل دهه نود در شركت صندوق سرمايه گذاري در نيويورك سيتي، براي گرفتن شغلی روزانه مصاحبه شد. جف بزوس، شخصي بود كه با او مصاحبه كرد. او اين شغل را به دست آورد اما مكنزي بيشتر به رابطه تخصصي و كاري علاقه مند بود. مكنزي به خاطر می آورد: «دفتر من كنار دفتر او بود و كل روز من به خنده طلسم كننده او گوش مي دادم. چطور مي تواني عاشق اين خنده ها نشوي؟»

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


بعد از دوستی به مدت سه ماه، اين دو در سال 1993 ازدواج كردند و مكنزي با جف به سياتل رفت و درآنجا شركت استارت آپي به نام Amazon.com را تاسيس كرد. در حال حاضر، جف داراي ثروتی معادل 80 ميليارد دلار است. اين دو با هم، صاحب چهار فرزند مي باشند و مكنزي، نويسنده دو رمان است. زماني كه از او پرسيده شد آيا فكر مي كرده كه آمازون باعث تخريب صنعت انتشار شود، او به مجله ووگ گفت، «نه اصلا فكر نكرده بودم. من فكر مي كنم آمازون براي خواننده ها عالي باشد.»


ملانيا ترامپ

 
ملانيا ترامپ، مدل سابق اسلووني و اولين مهاجري بود كه بانوي اول آمريكا شد. در سال 1970 در يوگوسلاوي متولد شد و دونالد ترامپ را در سال 1998 در كلوپ کیت کت در نيويورك ملاقات كرد - در آن زمان، ملانيا 26 ساله بود و ترامپ 52 ساله بود. ترامپ به لري كينگ گفت: «من بعد از ديدار با ملانيا ديوانه او شدم.» اما ترامپ با خانم ديگري رابطه داشت، پس زماني كه دونالد از ملانيا درخواست شماره اش را كرد، او از دادن شماره به او امتناع كرد.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


رابطه دونالد و ملانيا يك رابطه آرام نبود. آنها در سال 1998 از هم جدا شدند و مجدداً در سال 2000 با هم آشتی كردند. ملانيا بعدها گفت كه آنها چند ماه از هم دور بودند و گفت كه علت آن اين موضوع بود كه او درگير مسايل رياست جمهوري بود. در سال 2004، به او حلقه نامزدي 1.5 ميليون دلاري در مت گالا پيشنهاد داد و آنها در سال 2005 در پالم بيچ ازدواج كردند. ملانيا روی جلد مجله ووگ با لباس عروسي طراحي شده توسط طراح مد معروف، كريستين ديور، ظاهر شد.


با اينكه دونالد، ثروتمندترین همسر اين ليست نیست- خبرگزاري فوربس تخمين مي زند كه ارزش دارايي خالص او 3.5 ميليارد دلار باشد - او چهل و پنجمین رئيس جمهور آمريكا است. ملانيا در سال 2006 ، شهروند آنجا شد و همان سال صاحب فرزندي به نام بارون ترامپ شد كه كوچكترين فرزند آقای رئيس جمهور است.


جري هال


مدل سابق، جري هال، به عنوان شريك و همسر قبلي ميک جگر و مادر چهار فرزند او شناخته شده است. بعد از پخش شدن شايعه خيانت جگر بعد از سال ها، دو بار از هم در سال 1999 جدا شدند. در سال 2015، هال با تاجر بزرگي به نام روپرت مُرداك با ثروتی به ارزش 13 ميليارد دلار رابطه ای آغاز نمود. آنها يك سال بعد نامزد شدند و در مارس 2016 ازدواج كردند.


اين ازدواج سوم مُرداك در سن 84 سالگي بود. هال 59 ساله بود. در طول دوران مجردي اش، هال با مردان جوان تر قرار مي گذاشت اما مي گفت كه ميل به مردان مسن تر دارد. و به همين علت كسي باور نداشت كه اين ازدواج به خاطر پول باشد. هزينه طلاق هال از جگر، 40 ميليون دلار بود، پس واقعا نيازي به پول نداشت. او به مجله ایندیپندنت گفت: «نمي خواهم بچه داشته باشم زيرا چهار فرزند دارم. و نمي خواهم كسي بر من رياست كند چون همانطور که مي دانيد خودم پول دارم.»

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


لورن پاول


بعد از مرگ استيو جابز در سال 2011، لورن پاول، يكي از چهار زن ثروتمند و پنجاهمين فرد ثروتمند روی کره زمين با دارايي و سهام 14.1 ميليارد دلار شد. لورن زماني استيون را ملاقات كرد كه در حال تحصيل در رشته MBA در دانشگاه استنفورد بود. جابز آمد و در مورد نامزدي صحبت كرد و او براي ملاقات و قرار با او رفت. او مانند جابز، گياه خوار و كارمند سابق بانك سرمايه گذاري بود. بعد از سال ها قرار گذاشتن، اين دو در مراسم مذهبي بودائي در پارك ملي يوسمتي كاليفرنيا ازدواج كردند.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


اما همه ثروت لورن ارثیه نبود. طبق گزارش خبرگزاري فوربس، دارايي خالص او، 20.9 ميليارد دلار است و اين دارايي به خاطر كار با Collective and College Track امرسون بود. در سپتامبر 2015، او 50 ميليون دلار به پروژه XQ بخشيد: پروژه اي به نام "مدرسه ممتاز"، پروژه اي بود كه شركت كنندگان را تشويق به توسعه برنامه درسي دبيرستان مي كرد.


لوسي ساوت ورت


لوسي ساوت ورت با يكي از بنيان گذاران گوگل به نام لري پيج در سال 2007 ازدواج كرد كه دارايي خالص او طبق گزارش فوربس، 44 ميليارد دلار است. ساوت ورت و پيج در دانشگاه استنفورد همديگر را ملاقات كردند كه لوسي در حال تحصيل براي اخذ مدرك دكترا در رشته بيوانفورماتيك بيوپزشكي بود. اين دو در جزيره نكر کارائیب ، جزيه اي كه مالك آن ريچارد برنسون بود، ازدواج كردند.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


ساوت ورت، به طور آشكاري، گوشه گير است، اما مي دانيم كه از زمان ازدواج شان، آنها صاحب دو فرزند شدند و لوسي در كار بشردوستانه خانواده بسيار درگير شد. در سال 2014، پيج در صفحه گوگل پلاس خود اعلام كرد كه او و لوسي، 15 ميليون دلار براي مبارزه با ابولا از طريق مجموعه خصوصي اهدا كرده اند.


سوزان دل


در سال 1988، سوزان ليبرمن سرزنده و شاد، در حال كار در بنگاه املاك در آستين تگزاس بود كه مايكل دل را ملاقات كرد، پسري كه فروش كامپيوترهاي خود را در اتاق خوابگاهش در دانشگاه تگزاس آغاز كرد. بعد از قرار ملاقات ناهار، سوزان به پدر و مادرش گفت كه مايكل، "بهترين كسي بوده كه تاكنون ملاقات كرده است". آنها در سال 1989 زماني كه مايكل 24 ساله و سوزان 25 ساله بود ازدواج كردند. بعد از حدود سي سال، آنها هنوز با هم و در كنار بنياد مايكل و سوزان به نام دل هستند.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


به دليل درآمد حاصل از كامپيوترهاي دل (ممكن است اسم آن را شنيده باشيد)، دارايي مايكل 20.8 ميليارد دلار شد. موفقيت او مي تواند به دليل زن قدرتمندي باشد كه كنار او در همه مراحل ايستاد. سوزان دل، به خاطر دوچرخه سواري در مسافت 65 مايل؛ نگرش مشتاق و بشردوستانه اش و عاشق مد بودنش شناخته شده است. او مدركي از دانشگاه ايالت آريزونا در زمينه تجارت و طراحي مد دريافت كرد. در سال 2003، او خط مد خود را راه اندازي كرد كه نام آن، في Phi بود اما فقط چند سال دوام آورد. او گفت كه خط مد او خيلي قديمي بود. او بعدا بوتيك اش را در آستين افتتاح كرد اما اين بوتيك هم بسته شد.


ميراندا كر


قبل از اينكه ميراندا كر، مدير عامل شركت اسنپ چت به نام ايوان اشپيگل را در سال 2015 ملاقات كند، مدل برند ويكتورياز سیکرت بود، و هنوز درد جدايي و طلاق از بازيگر، ارلاندو بلوم را داشت كه از او يك پسر به نام فلين داشت. او به مجله ال كانادا در نوامبر 2016 گفت: «زماني كه من و اورلاندو جدا شديم، من واقعا افسردگي بدي گرفتم. (اين زوج در سال 2013 جدا شدند). من هيچگاه عمق اين حس يا حقيقت آن را درك نكردم زيرا واقعا فرد شادي بودم.»

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


جدايي كر از بلوم قطعا، علت كم اهميتي داشت كه يكي از اين دلايل، پيوستن به جاستين بيبر و اولين درگيري بين بيبر و بلوم بود. علت جدايي، رابطه با اشپيگل، در يك مسير سنتي تر بود. شما مي پرسيد مگر چقدر سنتي بوده است؟ طبق گزارش فوربس، اشپيگل، جوان ترين مدير عامل شركت شد زماني كه شركت اسنپ چت شروع به تجارت در ماه مارس 2017 كرد و يكي از جوان ترين ميلياردها با دارايي برآورد شده 4 ميليارد دلار بود.


سلما هایک-پينو


سلما هایک، يك بازيگر خوب بود قبل از اينكه شروع به قرار گذاشتن با تاجر فرانسوي به نام فرانسوا-هنري پينو در سال 2006 كند. نمي توان به زني كه نامزد دريافت جايزه اسكار سال 2003 است نگاه نكرد. اين احتمالا يكي از دلايل او براي حفظ مديريت استقلال مالي اش بعد از رشد حساب بانكي اش به ميلياردها دلار است. هایک در سال 2011 به ردباك (از طريق مجله هفتگي آمريكا) گفت: «من به سختي كار مي كردم، من زندگي ام را خودم ساختم و عاشق آن هستم. دوست دارم تا استقلال مالي داشته باشم. هيچگاه نمي خواهم كاملا به كس ديگري وابسته باشم.»

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


البته، درحالي كه با يكي از مردان ثروتمند جهان ازدواج كرد (دارايي 22.9 ميليارد دلار)، قطعا پيشرفت خود را داشت، و هایک پذيرفت كه رابطه آنها كامل نيست. در واقع، زماني كه به جيمي فالون در سال 2017 گفت، او فكر مي كرد كه شوهرش با زني به نام النا رابطه دارد، و بعدا معلوم شد كه اين شخص فقط يك نرم افزار يادگيري انگليسي به نام السا بود. روابط و تلفن ها. اوه- سلما، همه ما این چیزها را تجربه کرده ایم!


آستريد بافت


طبق گزارش روزنامه انگليسي گاردين، وارن بافت؛ همسر آينده خود؛ آستريد منكز را در كلوپ شبانه اوماها، نب، ملاقات كرد. او در حال كار به عنوان پيشخدمت در آنجا بود و همسر اول او، سوزان بافت، در اينجا آواز مي خواند. از اين رو، يكي از عجيب ترين مثلث هاي عشق در تاريخ رقم خورد كه گفته مي شود تا مرگ سوزان در سال 2004 ادامه يافت.


طبق مجله گاردين، سوزان و آستريد، قرن ها ميلياردرهاي معروفی بودند. تبلوید می گفت: «با افزايش ثروت بافت، سوزان بافت، به كار مديريت بنياد خيريه همسرش، پرداخت.» وارن زمان زيادي را با همسرش گذراند - آنها اغلب در كار با هم ظاهر مي شدند. در ضمن، منكز براي ديدن او مي آمد، بدون اينكه اثري از حسادت وجود داشته باشد و گاهي اوقات لبخند هم مي زد، با او صحبت مي كرد و دستش را مي گرفت. گاردين ادعا كرد كه اين سه نفر حتي براي هم كارت تبريك كريسمس با امضاي وارن؛ سوزي و آستريد مي فرستادند.

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


دو سال بعد از مرگ سوزان، وارن با منكز ازدواج كرد. با اينكه دارايي خالص وارن در حدود 75 ميليارد دلار بود او به شيوه زندگي سطح پايين خود ادامه داد و عروسي بدون خرج زيادی برگزار كرد. مجله گاردين نوشت: «هيچ تخت طلايي، شامپاين يا مجسمه يخي در عروسي سال نبراسكا وجود نداشت. داماد، لباس كار روزمره اش را پوشيد، حلقه آنها، انگشتر خريداري شده با تخفيف از شركت جواهرسازي خودش بود و پذيرايي، غذايي در رستوران بونفیش گریل، و يك سري غذاي دريايي آمريكايي بود.»


جوآن برانسون


در مورد مرداني شنيده ايد كه كار زيادي انجام مي دهند تا به دختري كه مي خواهند برسند، داستان چگونگي ازدواج ريچارد برانسون با جوآن بامزه است. طبق پست هاي وبلاگ نوشته شده توسط برانسون، اين ميلياردر، در توري در سال 1978 در جزيره نكر، جزيره اي كه در نهايت آن را خريد -  با همسرش آشنا شد. «من آن هفته دو بار عاشق شدم – يك بار زماني كه هلي كوپتر ما بالاي آب های فيروزه اي و سواحل شن هاي سفید جزيره نكر پرواز می کرد (عاشق جزيره شدم) و بار ديگر زماني كه لبخند دختري زيبا در كنار خودم در اين سفر را ديدم. در كل ما اطراف جزيره گشتي زديم و در مورد تبديل اين مكان براي نوازندگان، رويا پردازي كرديم.»

 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا


هزينه خريد اين جزيره، 6 ميليون دلار گزارش شد. با اين كه ريچارد داراي ثروتي در حدود 5.1 ميليارد دلار در سال 2017 بود، اما آن زمان نمي توانست هزينه خريد اين جزيره را تهيه كند. در ادامه داستان، او براي كم كردن قيمت تا 180000 دلار سال بعد با اين شرط مذاكره كرد كه آن را تبديل به مكاني براي رفت و آمد كند. او و جوآن پيوند خود را 11 سال بعد در سال 1989 در اين جزيره جشن گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقایق ناگفته درباره‌ی ثروتمندترین همسران دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..