تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا

۵۹۹۹۳۷

۳۹۵  بازدید

نکته ای که طراحی فضاهای ورزشی را از سایر پروژه ها متمایز می سازد، وابستگی طرح به ضوابط و استاندارهای خاص و مشخصی می باشد که بر اساس نوع رشته ی ورزشی معین می شود. همین امر تا حدود زیادی انعطاف طراحی برای معمار را محدود می سازد؛ به همین دلیل بیشترین تمرکز معماران برای پروژه های ورزشی روی طراحی خارجی ساختمان است که می تواند با ایجاد خلاقیت و نوآوری، ظاهری متفاوت به طرح بخشد.

وب سایت آرل: نکته ای که طراحی فضاهای ورزشی را از سایر پروژه ها متمایز می سازد، وابستگی طرح به ضوابط و استاندارهای خاص و مشخصی می باشد که بر اساس نوع رشته ی ورزشی معین می شود. همین امر تا حدود زیادی انعطاف طراحی برای معمار را محدود می سازد؛ به همین دلیل بیشترین تمرکز معماران برای پروژه های ورزشی روی طراحی خارجی ساختمان است که می تواند با ایجاد خلاقیت و نوآوری، ظاهری متفاوت به طرح بخشد. معماری: MJMA, MTa موقعیت: Sherwood Park, Alberta, Canada مساحت: 57000.0 مترمربع سال: 2016 


مرکز تفریحی- ورزشی Emerald Hills در کانادا با برنامه های تفریحی، درمانی و آموزش شنا پذیرای عموم مردم در منطقه است که در این راستا مراکز آموزشی و درمانی با این مجموعه قرار داد بسته و به توانبخشی بیماران کمک به سزایی می کند. سامان دهی فضا ها و ایجاد فضاهای ارتباطی به گونه بوده که سالن لابی به عنوان مرکز اجتماعی در مجموعه تعریف شده و همچنین فضاهایی چون سالن های ورزشی، سالن کنفرانس و کلاس های آموزشی با امکانات آبی را در بر دارد.

استخر اصلی با 25 متر طول دارای 6 لاین شنا با ارتفاع های مختلف می باشد و به منظور کنترل صوت و فراهم آوردن آسایش بیشتر از پانل ها و سطوح آکوستیک با کیفیت در مجموعه استفاده شده است. فضای زیر پوسته در طبقه فوقانی نیز به عنوان یک مرکز تناسب اندام در آینده خدمات دهی خواهد داشت.

طراحی مجموعه ورزشی و استخر

 

یکی از ویژگی های اصلی این استخر، سیستم تصفیه آلمانی Wapotec است که نیاز به کلر را به حداقل می رساند. 

 طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا  طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا  طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا  طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا  طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا  طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا   طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی مجموعه ورزشی و استخر در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..