تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی دیده نشده از هادی نوروزی در دسته زنجیز زنی+ فیلم

فیلمی دیده نشده از هادی نوروزی در دسته زنجیز زنی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قطعا نام هادی نوروزی، فوتبالیست جوان و با اخلاق تیم پرسپولیس  از ذهن اهالی فوتبال پاک نخواهد شد، کاپیتان  30 ساله فوتبال که 2 سال پیش (  94 ) کاملا ناگهانی، بدلیل عارضه قلبی، از دنیا رفت. فوتبالیستی محبوب و مردمی که چند ماه پس از فوتش در نظر‌سنجی برنامه 90 ، با کسب 70 درصد از آرا، عنوان زیباترین گل سال را از آن خود کرد.  

پس از فوت این مهاجم ارزشی،  شماره 24 قرمز‌پوش‌‌ها برای همیشه به نام او ثبت شد و صفحه اینستاگرامی  به نام هانی،  پسر کوچک او در فضای مجاری ایجاد شد تا با اشتراک  پست‌هایی خاطره‌انگیز از هادی، به نوعی زنده کننده خاطرات او باشند.

اکنون با فرارسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، صفحه هانی نوروزی نیز عطر و بوی حسینی به خود گرفته، انتشار ویدئویی دیدنی از هانی در کنار پدرش در مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع ) که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

انتهای یپام/

هادی نوروزی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین ( ع )



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی دیده نشده از هادی نوروزی در دسته زنجیز زنی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..