تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحان پوستر در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی رقابت می‌کنند

بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی طراحان را به رقابت فرامی خواندابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این دوره از نمایشگاه گفت: برای اینکه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم، مسابقاتی برگزار و به برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود. اولین مسابقه در زمینه پوستر نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی با هدف فعال کردن و افزایش مشارکت طراحان است.

وي اظهار كرد: با وجود این که اکنون نمایشگاه پوستر دارد، از طراحان خواستیم پوستری با شاخص‌هایی که به آنها معرفی کردیم، طراحی کنند. شش پوستر برتر را که در مسابقه برگزیده شضوند، در مدت برگزاری نمایشگاه به نمايش می‌گذاریم.

ايمنی درباره ديگر مسابقه اين جشنواره بيان كرد: «سالنامه برتر» دومین مسابقه طراحی شده برای بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی است. برگزاری این مسابقه برای اولین بار به صورت تخصصی در زمینه سالنامه، انواع سررسید و تقویم برنامه‌ریزی شده است. از برترین تولیدکننده سررسید با رویکرد صادراتی در جشنواره سالنامه برتر تجليل می‌‌شود. همچنین قرار است مسابقه دیگری در زمینه بسته بندی مقوایی به منظور افزایش مشارکت در این بخش، ارتقای سطح تولید مقوا و بهینه سازی روش‌های تولید آن برگزار شود.

مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی، در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی از 22 تا 25 آذر ماه امسال برگزار می شود. مسابقاتی که قرار است در این دوره از نمایشگاه برگزار شود، به صورت سالیانه خواهد بود. از سال آینده بخش های دیگری هم به این مسابقات افزوده می شود.

انتهای پيام/

اعلام فراخوان مسابقه طراحی پوستر نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحان پوستر در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی رقابت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..