تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب های محرم به این هیئت های دانشجویی بروید/آمار تکان دهنده از مرگ ایرانیان در نزاع/روز اول مدارس در سایر کشورهای دنیا/ تهران اولین شهر دنیا با موتورآمبولانس

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ورزش‌هایی که سبب افزایش انگیزه شما برای کار و تلاش می‌شوند

انجام ورزش تنها برای حفظ تناسب اندام و لاغری نیست، بلکه برخی از ورزش‌ها می‌توانند سبب خوش بینی و افزایش میل به تلاش و کوشش در افراد برای موفقیت در زندگی شوند.

برنامه 25 هیئت‌ دانشجویی

همزمان با فرارسیدن محرم و آغاز سال تحصیلی برنامه هیئت‌های دانشجویی 25 دانشگاه‌های برتر کشور اعلام شد.

انجام 2 ميليون ماموريت اورژانس در سال 95/ تهران، اولين شهر دنيا با ٢٥٠ موتورآمبولانس

رئیس اورژانس کشور از انجام ۲ میلیون ماموریت اورژانس در سال ۹۵ خبر داد.

نشانه‌های کودک آزاری که والدین باید جدی بگیرند

دبیر اجرایی کنگره انجمن روانپزشکان گفت: انواع مختلفی از آزار و اذیت کودکان وجود دارد که ممکن است به دلیل اینکه فیزیکی نبوده کمتر به چشم آید، اما سبب آسیب رساندن روانی به کودکان می شود.

دانش آموزان قاره های مختلف چگونه روز اول مدرسه را برگزار می کنند؟

شروع سال تحصیلی در اقصی نقاط جهان با زمان و آداب خاص خود برگزار می‌شود که شرایط جغرافیایی و تصمیمات هر کشور در اعلام این زمان بی تاثیر نیست.

ورزش‌هایی که سبب افزایش انگیزه شما برای کار و تلاش می‌شوند

انجام ورزش تنها برای حفظ تناسب اندام و لاغری نیست، بلکه برخی از ورزش‌ها می‌توانند سبب خوش بینی و افزایش میل به تلاش و کوشش در افراد برای موفقیت در زندگی شوند.

ثبت نام وام ویژه دکترا آغاز شد

ثبت‌نام وام ویژه دکترا از امروز آغاز شده است و دانشجویان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

نزاع، دومين عامل مرگ در اورژانس كشور/ لزوم فرهنگسازى در پيشگيرى از حوادث

وزیر بهداشت با بیان اینکه دومین عامل مرگ در اورژانس نزاع است، گفت: براى پیشگیرى از مرگ و میر ناشى از حوادث باید در این زمینه فرهنگسازى شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب های محرم به این هیئت های دانشجویی بروید/آمار تکان دهنده از مرگ ایرانیان در نزاع/روز اول مدارس در سایر کشورهای دنیا/ تهران اولین شهر دنیا با موتورآمبولانس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..