تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام وام ویژه دکترا آغاز شد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت‌نام وام ویژه دکترا از امروز آغاز شده است و دانشجویان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند؛ افزون بر این، ثبت‌نام برای دریافت سایر وام‌های دانشجویی نیز از نیمه مهر آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، طبق برنامه‌ریزی صندوق رفاه دانشجویان دکترای دوره روزانه می‌توانند از ماهیانه مبلغ ۷۵۰ هزار تومان تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

دانشجویان متقاضی وام ویژه دکترا برای شش ماهه دوم سال نیز می‌توانند از امروز اول مهر ماه جاری با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان درخواست خود را برای دریافت وام ویژه ثبت کنند.

انتهای پیام/

آغاز ثبت نام وام ویژه دکتری از امروز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام وام ویژه دکترا آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..