تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینفوگرافی نقشه حرکت امام حسین (ع) از مکه به کربلا

اینفوگرافی نقشه حرکت امام حسین (ع) از مکه به کربلابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتم ذی الحجه  و پس از رسیدن نامه مسلم بن عقیل به امام حسین (ع) و رساندن خبر بیعت مردم کوفه با ایشان آغازی شد بر حرکت حضرت اباعبدالله به سمت صحرای کربلا، سرزمینی که مقدس ترین و پاک ترین خونها را در دل خود جای داد و مأمن امنی برای دلدادگان و عاشقان مکتب امام حسین (ع) شد.

بر خاندان و اهل بیت امام سختی های فراوانی گذشت تا این قافله سالار در دوم محرم به سرزمین کربلا برسد، ایشان در زمان حرکت به سمت کربلا فرمودند جز این نیست که بر اصلاح در میان امت جدم خارج شدم و می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کرده و به راه و روش جدم و پدرم رفتار نمایم.

اینفوگرافی زیر نقشه حرکت امام حسین (ع) را نشان می دهد، در این عکس نوشته با حکایت بعد از ورود ایشان به کربلا آشنا خواهید شد، اصحاب امام حسین (ع) به شما معرفی می شود و مزه دنیا در کلام امام شرح داده خواهد شد.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

انتهای پیام/

از ذی الحجه تا محرم بر امام حسین (ع) چه گذشت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینفوگرافی نقشه حرکت امام حسین (ع) از مکه به کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..