تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم تکان‌دهنده از خشونت یک پدر با پسر بیمار خود در مکه/ جنجال توییتری عضو شورای شهر تهران/ لحظه هدف قرار گرفتن چند داعشی توسط تانک ارتش سوریه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدادی از اخبار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران که در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون در فضای مجازی و هنرمندان در فضای مجازی منتشر شده بیش از سایر اخبار مورد توجه کاربران بوده است، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران نشده اید می توانید اخبار پربازدید از نگاه کاربران را در ادامه دنبال کنید.

 

فیلمی تکان‌دهنده از خشونت یک پدر با پسر بیمار خود در مکه!

مردی میانسال در مکه خشن ترین رفتار ممکن را با پسر جوان خود که از بیماری روانی رنج می برد داشته که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

اقدام تاثیرگذار عروس و داماد اشک مهمان‌ها را درآورد + فیلم

عروس و دامادی که در دوران نامزدی مادران خود را بر اثر سرطان از دست داده بودند، جشن ازدواج خود را به شکلی متفاوت برگزار کردند.

#نه_به_جنگ/ پیام توییتری عضو شورای شهر جنجال به پا کرد

پیام توییتری حجت نظری عضو شورای شهر با هشتگ نه به جنگ در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

لحظه هدف قرار گرفتن چند داعشی توسط تانک ارتش سوریه + فیلم

تروریست ها که با مشاهده تانک نیروهای سوری دچار وحشت شده بودند و ملتمسانه تقاضای ضد تانک می کردند، چند لحظه بعد با شلیک دقیق آن از فاصله ای نزدیک به هلاکت رسیدند.

اولین پست اینستاگرامی مرجانه گلچین پس از فوت عمویش

مرجانه گلچین هنرمند کشورمان در اینستاگرام خود به فوت عمویش نادر گلچین از هنرمندان نامی ایران واکنش نشان داد.

درخواست عجیب پدر چینی از پزشکان بیمارستانی در چین

پسر جوانی که به علت انسداد شریان خون بیهوش شده بود در آخرین لحظه توسط پزشکان بیمارستان از مرگ نجات یافت اما پدرش درخواست جالبی از پزشکان داشت.

مرگ گونه‌ای نادر از ببر سفید بر اثر حمله بنگال‌های وحشی + فیلم

گونه‌ای نادر از ببر سفید در باغ وحش توسط ببرهای بنگال وحشی کشته شد.

شوک سنگین به پرسپولیس/ محرومیت طارمی قطعی شد + فیلم

در پی شکایت تیم ریزه اسپور ترکیه، فیفا به محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی و جریمه نقدی تیم پرسپولیس و مهاجم آن رای داد.

محسن رضایی؛
ترامپ رقیب خوبی است، زود شکست می‌خورد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پستی توئیتری، ترامپ را رقیب خوبی برای ایران خواند زیرا قبل از شروع بازی شکست می‌خورد.

محدودیت حجم دانلود از اپ‌استور با اینترنت سیمکارت افزایش یافت

اپل اعلام کرد محدودیت حجم دانلود از اپ‌ استور با استفاده از اینترنت دیتا را افزایش داده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم تکان‌دهنده از خشونت یک پدر با پسر بیمار خود در مکه/ جنجال توییتری عضو شورای شهر تهران/ لحظه هدف قرار گرفتن چند داعشی توسط تانک ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..