تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی جنجالی دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل + تصاویر

سلفی تمسخرآمیز دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل + فیلم و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرکت ناشیانه دختر رئیس جمهور آذربایجان در هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. الهام علی‌اف برای ایراد سخنرانی درباره نسل‌کشی 600 نفر در جنگ خونین قره‌باغ در سال 1992 در جایگاه مخصوص قرار گرفت اما لیلا 33 ساله، بدون آنکه توجهی به پخش زنده این سخنرانی داشته باشد، تنها دو دقیقه پس از آغاز سخنرانی پدرش، دوربین سلفی تلفن همراهش را روشن کرد و عکس‌هایی با ژست‌های عجیب و غریب گرفت.

این حرکت دختر رئیس جمهور از نگاه تیز دوربین‌ها پنهان نماند و بلافاصله پس از انتشار صحنه‌هایی از آن، کاربران فضای مجازی با دست به دست کردن این تصاویر از او انتقاد کردند.

در ادامه تصاویر و ویدئویی از سلفی‌های این دختر جوان را مشاهده می‌کنید.  

سلفی تمسخرآمیز دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل + فیلم و تصاویر

سلفی تمسخرآمیز دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

 حرکت ناشیانه دختر رئیس جمهور آذربایجان در سازمان ملل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی جنجالی دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..