تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع گیری بازیگر مشهور علیه ترامپ

موضع گیری بازیگر مشهور علیه ترامپبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس و برنده اسکار آمریکایی پس از انتخاب دونالد ترامپ، به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، دیداری خصوصی با او در نیویورک داشت. در این دیدار دو طرف در مورد وضعیت محیط زیست دنیا صحبت کردند اما کسی از جزئیات این جلسه خبر نداشت.

دی کاپریو اما اخیرا توضیح داده که در آن جلسه مشهور چه صحبت هایی بین آن دو رد و بدل شده است. او می گوید به رئیس جمهور تازه انتخاب شده آمریکا گفته که دولت او با بدنامی در تاریخ به یاد آورده خواهد شد. بازیگر «تلقین» می گوید: «نباید افرادی در دولت حضور داشته باشند که اعتقادی به حقایق، وقایع و علم مدرن ندارند.» بازیگر برنده اسکار می گوید بعد ها به این مقطع از زمان نگاه خواهد شد و از این دولت به خاطر این که هیچ واکنشی به گرمای آب و هوا نشان نداده به بدی یاد خواهد شد.

لئوناردو دی کاپریو می گوید در آن نشست او با برنامه ای جامع برای مقابله با تغییر آب و هوای کره زمین پیش رئیس جمهور آمریکا رفته اما با این حال او در تمام این مدت آنها را نادیده گرفته است. بازیگر «جدا افتاده» همین طور گفت که 20 میلیون دلار برای مقابله با تغییر دمای کره زمین کمک کرده است.

درگیری دموکرات ها و جمهوری خواه ها از جایی آغاز می شود که دولت باراک اوباما به موافقتنامه پاریس پیوست و برای فعالیت علیه گرمای کره زمین، برنامه داشت تا مالیات کربن را وضع کند. به این معنی که شرکت های نفتی مالیات سنگینی را با عنوان مالیات کربن پرداخت کنند. ادعا می شود از آنجایی که بسیاری از نماینده های جمهوری خواه و البته خود دونالد ترامپ منافعی در بیشتر شرکت های نفت و گاز امریکا دارند، زیر بار این موضوع نمی روند و حتی گرمای کره زمین را زاده فکر جمهوری خواهان می دانند. لئوناردو دی کاپریو پیش از انتخابات آمریکا مستند «پیش از سیل» را به بهانه گرمای کره زمین و برای تبلیغ سیاست های دموکرات ها در این زمینه منتشر کرده بود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

دی کاپریو علیه ترامپ موضع گیری کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع گیری بازیگر مشهور علیه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..