تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرزوی لاغری با خوردن این مغز‌یجات آجیلی محقق می‌شود

آرزوی لاغری با خوردن این مغز‌ها محقق می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یافته ها نشان می دهد افرادی که مغزیجات آجیلی می خورند نه تنها اضافه وزن کمتری دارند بلکه از شانس ۵ درصدی کاهش ریسک چاقی و اضافه وزن هم برخوردارند.

در گذشته این تصور وجود داشت که مغزیجات آجیلی یک ماده غذایی پرچرب با کالری بالا هستند، و گزینه مناسبی برای افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند نیست.

اما حال محققان دریافته اند که مغزیجات آجیلی منبع غنی انرژی، چربی های خوب، پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی و فیتوشیمیایی ها هستند.

مغزیجات آجیلی با انواع فواید سلامت، از جمله پیری سالم و عملکرد حافظه، مخصوصا در افراد مسن، مرتبط است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

مغزیجات آجیلی بخورید تا لاغر بمانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرزوی لاغری با خوردن این مغز‌یجات آجیلی محقق می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..