تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره ای مصنوعی در انگلستان در شمایل یک شیرینی دونات!

تاریخ انتشار : شنبه 23 / 09 / 2017 مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

جزیره مصنوعی در انگلستان , قرار بود در نیمی از واش یک مجموعه جزر و مدی ساخته شود که آب شیرین را از رودخانه‌های اطراف به این خور بکشاند.

جزیره مصنوعی در انگلستان

جزیره مصنوعی در انگلستان , در واش، یک خور تقریبا مربع شکل در ساحل شرقی انگلستان ، یک جزیره عجیب وجود دارد که کاملا دایره‌ای شکل است و گودی میان آن شبیه یک دونات غول پیکر است. این دونات یکی از دو جزیره‌ای است که در دهه ۱۹۷۰ برای مطالعه امکان تبدیل کل خور به یک مخزن آب شیرین ساخته شد.

جزیره مصنوعی در انگلستان جزیره مصنوعی

قرار بود در نیمی از واش یک مجموعه جزر و مدی ساخته شود که آب شیرین را از رودخانه‌های اطراف به این خور بکشاند. این طرح شکست خورد، زیرا سواحل با استفاده از گل لایروبی شده از باتلاق نمکی ساخته شده بودند که به هرحال شور بود و آب شیرین انبار شده را شور می‌کرد.

جزیره مصنوعی در انگلستان جزیره مصنوعی

این طرح بعد از ۳ میلیون پوند هزینه بیهوده کنار گذاشته شد.
اکنون این جزایر مصنوعی اهمیت زیادی برای جمعیت پرندگان پیدا کرده اند و حدود سه هزار جفت
از پرندگان دریایی از آن به عنوان زیستگاه خود استفاده می‌کنند.

جزیره مصنوعی در انگلستان جزیره مصنوعی

برترین ها

جزیره ای مصنوعی در انگلستان در شمایل یک شیرینی دونات! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره ای مصنوعی در انگلستان در شمایل یک شیرینی دونات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..