تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم «ماحی» به جشنواره سانفرانسیسکو راه یافت

جدیدترین حضور بین‌المللی «ماحی»در جشنواره سانفرانسیسکوبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «ماحی» که پیش از این به سرگروهی «آفریقا» و با تعداد سالن‌های محدود به نمایش درآمد، در بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید.

«ماحی» امروز در این رویداد سینمایی به نمایش در می‌آید. این جشنواره هر سال با هدف کشف و حمایت از نسل بعدی فیلمسازان ایرانی برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو اول و دوم مهر ماه، با حضور ۴۰ فیلم از ایران، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، کانادا و … برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این فیلم تاکنون در جشنواره‌ فیلم‌های پارسی استرالیا، فیلم‌های ایرانی لندن و … حضور داشته است.

انتهای پیام/

اکران ماحی در جشنواره فیلم سانفرانسیسکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم «ماحی» به جشنواره سانفرانسیسکو راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..