تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپیکر هوشمند گوگل، به صورت Mini عرضه می‌شود

اسپیکر هوشمند گوگل، به صورت Mini عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار شرکت گوگل، Google Home است. این محصول یک دستیار صوتی است، مانند همان سرویسی که اپل نام آن را Siri نام گذاشته است.

گوگل هوم، با نام اسپیکر هوشمند نیز شناخته می‌شود. این دستگاه قابلیت‌های زیادی از جمله کتاب الکترونیک صوتی، سرویس‌های ویدئویی و صوتی ، مترجم گوگل و ... را داراست.

بر اساس گزارش‌های جدید، شرکت گوگل قصد دارد نسخه مینی این محصول پرطرفدار را نیز عرضه کند. قیمت این محصول در حدود 49 دلار ( 180 هزار تومان ) اعلام شده و بر اساس تصاویر رندری که گوگل از گوگل هوم مینی منتشر کرده است، این محصول در سه رنگ طوسی، زغالی و نارنجی عرضه خواهد شد.

همچنین پیش بینی می‌شود زمان عرضه این محصول همزمان با رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 2 ، در 4 اکتبر 2017 ( 12 مهر 1396 ) باشد.

انتهای پیام/

گوگل هوم مینی، جدیدترین محصول گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپیکر هوشمند گوگل، به صورت Mini عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..