تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

۶۰۳۹۸۲

۲۲۱  بازدید

روزنامه هفت صبح: نگار جواهریان در آخرین قسمت خندوانه، مهمان برنامه نود بود. رامبد جوان به جای اینکه مصاحبه را روی مسیر همیشگی پیش ببرد، آن را به یک نمایش احساسی بدل کرده و از مسیر حرفه ای خارج شد. دلایل عدم موفقیت قسمت آخر را بررسی می کنیم.

در آخرین قسمت فصل چهارم «خندوانه» رامبد جوان همانطور که از قبل هم اعلام کرده بود، نگار جواهریان را به برنامه دعوت کرد. منتها این بار جنس حضور مهمان در برنامه با سایر مواقع فرق داشت. رامبد یک جورهایی سنگ تمام گذاشت و هر کاری توانست کرد تا برنامه ای که با حضور همسرش روی آنتن می رود، خاص ترین برنامه باشد.


نقطه ضعف مهم برنامه دقیقا از همین جا شروع شد. از جایی که رامبد به عنوان یک مجری از جایگاه همیشگی اش خارج شد و به جای حرکت روی سیر همیشگی سعی کرد برنامه را به شیوه دیگری اجرا کند. نگار جواهریان بازیگر خوب سینماست، می توانست به عنوان بازیگر سینما که یک سیمرغ در کارنامه اش دارد مقابل رامبد قرار بگیرد و مثل سایرین با او گپ بزند اما رامبد به عمد، قصه را به سمت و سوی دیگری برد و مصاحبه را بیشتر به یک جور نمایش ابراز احساسات زن و شوهری تبدیل کرد.

 نمایش پرآب و تاب «رامبد» در قسمت آخر


مقدمه چینی برای ورود همسر


تا الان چهار فصل خندوانه روی آنتن رفته و تعداد خیلی زیادی مهمان به برنامه دعوت شده اند. خیلی از این مهمان ها، افتخارات زیادی در کارنامه داشتند و خیلی های شان به لحاظ جایگاه در سطح بسیار بالایی بودند اما هیچ وقت رامبد جوان برای ورودشان چنین مراسمی تدارک نمی دید.


چند دقیقه قبل از ورود نگار جواهریان، محمود کریمی، کارگردان و راوی میان برنامه های خندوانه که به خاطر لحن بامزه اش، در مرکز توجه مخاطبان قرار دارد پشت خط آمد و از رامبد خواست که مهمان برنامه را او معرفی کند. همزمان، کاراکتر خانومی هم تلفن زد و پرسید که مگر مهمان برنامه تان چه کسی است؟ او مدام اسم شخصیت های مهم تاریخ را می آورد و می پرسید که مهمان تان این است یا نه؟


خلاصه رامبد  به کریمی گفت که قسمت آخر است و می خواهد مهمان برنامه را خودش معرفی کند. آن هم در شرایطی که از مدت ها قبل اعلام شده بود در برنامه آخر نگار جواهریان مهمان برنامه است. واقعا نیاز به این همه مقدمه چینی برای مهمان برنامه بود؟

تعریف بیش از حد


منکر موفقیت نگار جواهریان در چند فیلم سینمایی نیستیم اما اینکه همسر یک بازیگر مقابل آنتن از او بپرسد: «بیشتر کارنامه تو را کارهای خوب گرفته. چطور می توانی؟»، یا خیلی بی دلیل بپرسد: «تو چرا همیشه انقدر ساده ای؟» و نصف بیشتر برنامه را از او تعریف کند زیاد طبیعی نیست.


رامبد یک مجری است و نگار جواهریان یک بازیگر سینما. نباید برای رامبد فرق داشته باشد که مقابل چه کسی نشسته. اگر اینطور باشد که هر برنامه ساز تلویزیونی می تواند همسرش را دعوت کند و یک دل سیر از او تعریف کند!

نمایش پرآب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

اطلاعات اشتباه
رامبد گفت که نگار جواهریان هیچ وقت به هیچ برنامه تلویزیونی نمی آید. الان هم به اصرار او حاضر شده که در برنامه خندوانه مقابل دوربین بیاید و به عنوان مهمان روی صندلی بنشیند. از نگار پرسید که چطور شد قبول کردی به برنامه بیایی؟ نگار گفت: «فقط به خاطر تو آمدم» این در حالی است که نگار جواهریان پیش از این، دو بار به عنوان مهمان به برنامه «کلاه قرمزی» آمده بود. جالب اینجاست که اتفاقا یکی از آیتم هایی که نگار جواهریان با گلدان هایش در برنامه حاضر شده بود آنقدر حاشیه ساز شد که هیاهوی آن تا مجلس هم رسید. آن وقت چطور می تواند تا به حال به برنامه نیامده باشد؟

سوال رامبد چی شد؟


در بخشی از برنامه، وقتی سوالات رامبد تمام شد، نگار گفت او هم می خواهد از رامبد چند سوال بپرسد. از آنجایی که تا به حال چنین اتفاقی در برنامه نیفتاده بود فکر می کردیم رامبد خودش مخصوصا این بخش را ترتیب داده که نگار بنشیند و از او سوال کند. رامبد در جواب گفت که حتما اما بریم و بیاییم، بعد. میان برنامه پخش شد و بعد از آن یک مرتبه رفتند سراغ بازی حدس زدن ضرب المثل و دیگر هیچ وقت در هیچ جایی از برنامه، حرفی از سوال های نگار نشد. حالا معلوم نیست این سوال ها پرسیده شده و رامبد صلاح ندانسته آنها را پخش کند یا اصلا چنین اتفاقی نیفتاده!

لحن تمسخرآمیز مقابل مسعود فروتن


خرداد امسال زمانی که رامبد جوان از مسعود فروتن برای حضور در خندوانه دعوت کرده بود، فروتن از او درخواست کرد که نگار جواهریان را به برنامه دعوت کند. بعد هم پیشنهاد داد که او بیاید و به جای رامبد با نگار جواهریان مصاحبه کند. چهارشنبه شب، در پایان مصاحبه، رامبد رو به دوربین، مسعود فروتن را خطاب قرار داد و با لحن شوخی و خنده گفت: «من به مسعود فروتن قول داده بودم که او با نگار در این برنامه گفت و گو کند اما مسعود جان تو بزرگ تر مایی اما من نمی توانستم اجازه بدهم کسی در خانه خود من با همسر من مصاحبه کند.» رامبد جوان طبیعتا می توانست این مسئله را به شکل دیگری با فروتن در میان بگذارد و نیازی نبود با این لحن او را مخاطب قرار دهد.

نمایش پرآب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

رپورتاژ آگهی فیلم نگار
زمانی که مهران مدیری همزمان با شروع اکران «ساعت پنج عصر»، یازیگران فیلم را به دورهمی دعوت کرد، همه انتقاد کردند که او برای فیلمش رپورتاژ رفته و خواسته از برنامه اش برای تبلیغ فیلمش استفاده کند. مصاحبه طولانی رامبد با نگار که بخش مهمی از آن درباره فیلم بود، چنین حسی را القا نمی کرد؟ رامبد نزدیک به 20 دقیقه راجع به فیلمش با جواهریان گپ زد و حتی پای فیلمبردار فیلم را هم به میان کشید تا وجود اختلاف میان او و نگار را سر ضبط فیلم ثابت کند.

طولانی شدن برنامه


گفت و گوی رامبد و نگار جواهریان در آخرین برنامه خندوانه بیش از اندازه طولانی بود. او از هر دری با همسرش صحبت کرد. نگار جواهریان از یک جایی به بعد، راجع به فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی گپ زد و این اظهارنظر چیزی حدود یک ربع ساعت طول کشید. درست آخر حتی وقتی رامبد از بچه های پشت صحنه خواست بیایند و کنار هم خداحافظی کنند، باز هم این مصاحبه به پایان نرسید. رامبد بدون هیچ  دلیلی یک مرتبه از همسرش پرسید که تو چرا همیشه انقد ساده لباس می پوشی؟ و دوباره سر صحبت ها باز شد! این مصاحبه آنقدر طولانی شد که...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..