تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ گونه‌ای نادر از ببر سفید بر اثر حمله بنگال‌های وحشی + فیلم

مرگ گونه ای نادر از ببر سفید بر اثر حمله بنگال های وحشی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از باغ وحش‌های کارناتکای هند گونه ای ببر نایاب سفید طی اتفاقی عجیب و کم سابقه توسط بنگال های وحشی مورد حمله قرار گرفت. این ببر 9 ساله که شریس نام داشت تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار گرفت اما متاسفانه بی‌ثمر بود و بعد بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

به گفته برخی شاهدان این حادثه از شیطنت یکی از نگهبانان باغ وحش آب می خورد که در قفس بنگال‌ها را رو به محل نگهداری ببر سفید باز کرده است.

در فیلمی که مشاهده می کنید نگهبانان باغ وحش نیز در تلاشند با فریاد زدن حواس ببرهای بنگال را پرت کنند تا شاید دست از سر ببر سفید  بردارند اما همانطور که می بینید این کار نیز بی فایده است.

آقای سانتوس کومار سرپست جنگلداری و باغ وحش با جدیت در حال تحقیق است که علت وقوع این حادثه مشخص شود. همچنین وی اعلام کرد تمامی افراد مسئولی که شاهد این حادثه بودند و هیچ واکنشی برای نجات ببر سفید و نایاب از خود نشان نداده اند باید مجازات شوند.

انتهای پیام/

حادثه عجیبی که برای یک ببر نایاب رخ داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ گونه‌ای نادر از ببر سفید بر اثر حمله بنگال‌های وحشی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..