تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل مجامع دانشجویی در راستای اهداف خیرخواهانه جمعیت

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تشکیل مجامع دانشجویی در راستای اهداف خیرخواهانه جمعیت بوده است، گفت: جوانان؛ کلیدِ جوان‌سازی جمعیت هلال‌احمر هستند.

به گزارش شمانیوز ، سید امیرمحسن ضیائی در دومین نشست تشکیلاتی مجامع کانون‎های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، با تاکید بر اینکه وقتی در میان جوانان هستم احساس نشاط می‌کنم، اظهار کرد: حضور در میان جوانان با انگیزه‌ای که با هدف اشاعه صلح و دوستی، کاهش آلام بشریت و مبارزه با خشونت به ارائه خدمات انسان دوستانه می‌پردازند، لحظاتی است که گویی جزو عمر آدمی محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه جوانان از خانواده‌های پاک جمعیت هلال احمر هستند، افزود: ابراز این نوع احساسات دو سویه است؛ از جمعیت به جوانان منتقل می‌شود و جوانان و خانواده‌هایشان هم متقابلا این احساسات پاک را همچون حساب قرض الحسنه ای به جمعیت باز می گردانند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تشکیل مجامع کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر به دنبال یک حرکت بسیار بزرگ در راستای اهداف خیرخواهانه جمعیت بوده است، گفت: زمانی که این حرکت بزرگ به شکل نظام‌مند، متمرکز و تشکیلاتی درآمد، می‌توان هم‌افزا و همگرا شد تا برآیند بی نظیری از این حرکت به عمل آورد و آن را به عنوان هدف اصلی تشکیل این مجامع بیان کرد.

وی افزود: در حقیقت جمعیت هلال احمر به دنبال افزایش مشارکت جوانان، یافتن مسئولیت اجتماعی و توانایی به دست آوردن فرصت‌ها در جامعه است تا جوانان بتوانند علاوه بر آماده‌سازی خود برای زندگی آینده و به جوان سازی جمعیت هلال احمر نیز کمک کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: حضور جوانان به عنوان داوطلب، امدادگر یا به عنوان یک مدیر که می‌تواند برای جمعیت تصمیم گیری کند، لازم است و من همواره بر نقش جوانان در جمعیت هلال احمر نه به عنوان شعار بلکه کاملا کاربردی تاکید کردم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تصمیم گیری جوانان در امور مربوط به خودشان گفت: حضور جوانان در نوشتن، اجرا و در بخش مدیریتی برنامه‌های جمعیت هلال احمر همواره ارزشمند بوده است، چراکه جوانان انرژی هایی هستند که ایده‌های نو به جمعیت تزریق می‌کنند.

ضیائی در ادامه بیان کرد: در زمینه بهره‌گیری از جوانان، امام خمینی «ره» به ما یاد دادند که چطور به جوانان اعتماد کنیم و بزرگ ترین کارها را به آنها بسپاریم، همچنانکه امام «ره» دفاع از میهن را به جوانان سپرد و کشور را با همین استعدادِ جوانان نجات داد، بنابراین نباید هراس داشته باشیم که کارها را به جوانان بسپاریم بلکه باید باور داشته باشیم که عملکرد آنها از ما بهتر است.

وی با بیان اینکه تنها اشاره به صلح و انجام کمک های کوچکی در زمینه گسترش صلح کافی نیست، اظهار کرد: برای اشاعه صلح، همه سازمان‌های بشردوستانه، نهادهایی که شعارهای بشردوستانه می‌دهند و همه انسان‌هایی که با نبود صلح زندگیشان به مخاطره می‌افتد باید به خشونت هایی که در دنیا اتفاق می افتد واکنش نشان دهند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل مجامع دانشجویی در راستای اهداف خیرخواهانه جمعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..