تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: در حال انجام مذاکره با ولبک و رمزی هستیم

۶۰۳۸۴۰

۲۶۲  بازدید

سرمربی با سابقه تیم فوتبال آرسنال رایزنی با ۲ ستاره تیمش را به منظور تمدید قرارداد تایید کرد.

خبرگزاری فارس: آرسن ونگر برای آنکه توپچی‌های لندن دچار نگرانی بابت آینده «دنی ولبک» و «آرون رمزی» نشوند، از مدت‌ها قبل گفت‌وگو با این ۲ ستاره را آغازکرد.

با توجه به این نکته که در پایان فصل جاری قرارداد آلکسیس سانچس و مسعود اوزیل با تیم شهر لندن به اتمام می‌رسد، آرسنالی‌ها خواهان تعیین تکلیف هافبک ولزی و مهاجم انگلیسی خود شده‌اند.

در این مورد ونگر در گفت‌وگویی با خبرنگار روزنامه دیلی‌استار، گفت‌وگو با ۲ رمزی و ولبک را تایید کرد.

او گفت:بله.این چیزی است که در حال انجامش هستیم.هر ۲ آنها در زمانی مناسب برای ما جهت تمدید قرارداد قراردارند.

ونگر ادامه داد:البته باید در نظر گرفت در فصل جاری، ۱۰۷ بازیکن در لیگ برتر حضور دارند که آخرین فصل کاری خود را با تیم خود انجام می‌دهند و قراردادشان به اتمام می‌رسد.پس مشخص است که ما کاری سنگین برای کسب توافق با ۲ بازیکن خود جهت تمدید قراردادشان در پیش داریم.

ولبک از سال ۲۰۱۴ تاکنون ۵۷ بازی برای آرسنال انجام داده و ۱۳ گل زده است.

در حالیکه رمزی در سال ۲۰۱۱ از تیم کاردیف به لندن به عضویت آرسنال درآمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: در حال انجام مذاکره با ولبک و رمزی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..