تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام 2 ميليون ماموريت اورژانس در سال 95/ تهران، اولين شهر دنيا با ٢٥٠ موتورآمبولانس

انجام 2 ميليون ماموريت اورژانس در سال 95/ تهران، اولين شهر دنيا با ٢٥٠ موتورآمبولانسبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیر حسین كوليوند رئیس اورژانس کشور در حاشيه  مراسم روز اورژانس و فوریت های پزشکی که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: از مدارس و مساجد براى بالابردن فرهنگ مردم در پيشگيرى از حوادث بايد استفاده كنيم تا با فرهنگ سازى از تصادفات جاده اى پيشگيرى شود.

وى ادامه داد: آموزش ها و فرهنگ سازى از سطح مدارس بايد آغاز شود و در قالب يك واحد درسى در مدارس پيشگيرى از حوادث آموزش داده شود.

كوليوند با بيان اينكه پايگاه های هوايى اورژانس به ٣٣ پايگاه رسيده است از نجات جان بالغ بر ١٦ هزار نفرتوسط اورزانس در کشور خبر داد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به برنامه اورژانس در سكته قلبى و مغزى گفت: خدمت رسانى به بيماران سكته حاد قلبى و مغزى با همكارى اورژانس انجام شده است و 2 تقدير سازمان بهداشت جهانى از وزارت بهداشت به اين مورد اشاره شده است.

كوليوند افزود: تهران اولين شهر دنيا است كه با ٢٥٠ موتولانس در اورژانس به مردم خدمت رسانى مى كند.

تمهیدات سازمان اورژانس در ماه محرم

وى با بيان اينكه بالغ بر ٢ ميليون عمليات در سال گذشته داشتيم، گفت: ما با كمبود شديد نيرو مواجه هستيم؛ اميدواريم مجلس و دولت به ما كمك كنند زيرا اين مشكلى است كه سال ها داريم و نياز به مجوز استخدام است.

رئیس اورژانس کشور عنوان كرد: اورژانس جزو تكاليف حاكميتى است و نمى توانيم به مردم بگوييم به دليل كمبود نيرو خدمات مناسب نمى دهيم

کولیوند ادامه داد: آموزش‌های مکرر و مستمر را برای نیروهای اورژانس گذاشته‌ایم و مردم به همکاران ما در اورژانس اعتماد دارند.

وی گفت: تمام رانندگان ما نیز در اورژانس تکنسین بوده و تلاش شده همه اقدامات لازم جهت کمک به حادثه دیدگان مدنظر قرار گرفته شود.

رئیس اورژانس کشور به تمهیدات سازمان اورژانس در ماه محرم اشاره کرد و گفت: اورژانس در این ماه آماده باش است و به هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری خدمت رسانى مى كنيم و آنها از حمایت‌های فوریت‌های پزشکی برخوردارند، همچنین تمهیدات لازم برای راهپیمایی بزرگ اربعین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام 2 ميليون ماموريت اورژانس در سال 95/ تهران، اولين شهر دنيا با ٢٥٠ موتورآمبولانس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..