تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیترداغ دنیای آی‌تی ازجزییات موافقتنامه اچ‌تی‌سی با گوگل تا امتیاز ۸۳ برای دوربین گوشی جدید سونی

۱۰ تیترداغ دنیای آی‌تی ازجزییات موافقتنامه اچ‌تی‌سی با گوگل تا امتیاز ۸۳ برای دوربین گوشی جدید سونی

خبرآنلاین:

شماره 1 - در موافقتنامه 1.1 میلیارد دلاری میان آلفابت و اچ تی سی تایوان آمده است گوگل تیم 2000 نفری که اغلب در ساخت گوشی پیکسل فعالند را خردیده و گوشی تولید شده Made By Google خواهد بود. در واقع گوگل با پرداخت 1.1 میلیارد دلار نقد، کمپانی تایوانی را از ورشکستگی نجات داده و در عوض لایسنس دائم را از آنِ خود می کند. اوایل 2018 این معامله کامل می شود.در همین حال اچ تی سی همچنان به تولید گوشی با نام اختصاصی خود ادامه می دهد و قرار است اولین گوشی بدون حاشیه یو 11 پلاس در ابعاد 6 اینچی به زودی رونمایی شود.

شماره 2 - بایدو، غول آی تی چین بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید روی خودورهای خودران اختصاصی خود می کند. این مبلغ صرف توسعه پلتفرم اوپن سورس برای فناوری خودران می شود تا بتواند ظرف 3 سال آینده 100 خودروی موسوم به آپولو را بسازد.

شماره 3 - نوکیا 8 با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه به زودی در بازار آمریکا عرضه می شود. قرار است این گوشی 20 اکتبر به قیمت 700 یورو فروخته شود.

شماره 4 - دوربین گوشی سونی ایکس زد پریمیوم روی سایت DxOMark امتیاز 83 را به خود اختصاص داد. گفتنی است امتیاز مذکور برای آیفون 8 و 8 پلاس به ترتیب 92 و 94 شده است.

شماره 5 - برنامه هشدار گوگل / Google Alarm روی نسخه اوریو دچار مشکل شده است. قرار است بگ مذکور برطرف شده و در نسخه بعدی سیستم عامل اندروید رفع باگ شود.

شماره 6 - دیتای 400 مشتری بانک ملی کانادا با خطای انسانی در فضای مجازی منتشر شد. بانک ملی کانادا از کاربران عذر خواسته است اما تاکید کرده که از این دیتا سوء استفاده نشده است.

شماره 7 - دولت استرالیا اعلام کرد برای اهداف غیر دسته بندی شده و محرمانه می توان از پهپادهای چینی استفاده کرد. به دنبال ممنوع شدن استفاده از پهپاد چینی در آمریکا دولت استرالیا نیز پیش تر مصوبه  مشابهی را امضاء کرده بود اما به دلیل استفاده وسیع از مدل های چینی مجبور به پس گرفتن مصوبه خود شد. البته برای مراکز حساس نظامی نمی توان از این نوع پهپاد استفاده کرد.

شماره 8 - گوشی موتو جی 5 اس پلاس به قیمت 229 دلار عرضه شد. این گوشی 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارد.

شماره 9 - گزارش ها حاکی است تولید آیفون ایکس هنوز آغاز نشده است. شاید اپل واهمه دارد که کسی آیفون 8 و 8 پلاس را نخرد و به همین دلیل می خواهد ابتدا گوشی معمولی خود را در بازار بفروشد و سپس فروش آیفون ایکس را آغاز کند.

شماره 10 - گوشی «بلک بری کی وان» به رنگ اختصاصی مشکی این هفته به قیمت 799 دلار در کانادا عرضه می شود.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیترداغ دنیای آی‌تی ازجزییات موافقتنامه اچ‌تی‌سی با گوگل تا امتیاز ۸۳ برای دوربین گوشی جدید سونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..