تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ رقیب خوبی است، زود شکست می‌خورد

ترامپ رقیب خوبی برای ماستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ترامپ را رقیب خوبی برای ایران دانست زیرا قبل از شروع بازی شکست می‌خورد. 

در پی سخنرانی‌های عامدانه و مغرضانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، واکنش‌های بسیاری از سوی کشورهای جهان و بویژه دولتمردان کشورمان صورت گرفت. سخنان ترامپ به اندازه‌ای توهین‌آمیز و وقیحانه بود که  صدای مردم عادی را هم درآورد تا جائیکه همچنان در فضای مجازی پست‌هایی با این محتوا رد و بدل می‌شود. سیاسیون هم هنوز موضع خود را نسبت به این اقدام ترامپ حفظ کرده‌اند. 

محسن رضایی از اولین افرادی بود که به این گزافه‌گویی‌های ترامپ واکنش نشان داد. او به تازگی در صفحه توئیتر خود پست‌های جدیدی را در این باره منتشر کرده است. 

محسن رضایی در توئیتر خود نوشت: " ترامپ هر چه بیشتر حرف بزند، باطن آمريكا و حقانیت جمهوری اسلامی آشکارتر می‌شود. "

" ترامپ، رقیب خوبی برای ماست. قبل از شروع بازی شکست می‌خورد. "

 ترامپ رقیب خوبی برای ماست

ترامپ رقیب خوبی برای ماست

 

انتهای پیام/

 

حرفهای ترامپ، باطن آمریکا را بیشتر آشکار می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ رقیب خوبی است، زود شکست می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..