تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نواخته شدن زنگ شروع مدارس در اصفهان توسط پدر شهید حججی+ فیلم

نواخته شدن زنگ شروع مدارس در اصفهان توسط پدر شهید حججی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اول مهر همیشه با شور و اشتیاق خاصی همراه است، آغاز فعالیت و تلاش در جهت پرورش آینده سازان کشور برای معلمان و قدم گذاشتن در مسیر رشد و پیشرفت برای دانش آموزان در اول مهر ماه به زیبایی آغاز فصل پاییز می افزاید.

مقارن بودن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی نیز هر ساله به حال و هوای مدارس رنگ و بوی خاصی می دهد، مدارس کشور با نام و یاد شهدا آذین بندی شده و تلاش می شود دانش آموزان هرچه بیشتر با این فضای سراسر غیرت و ایثارگری آشنا شوند.

از زمانیکه رزمندگان ایرانی در خارج از مرزهای کشور برای دفاع از حریم ولایت و حرم حضرت زینب کبری (س) نیز حضور پیدا کرد و جان خود را تقدیم اهل بیت علیهم السلام کرده اند، مدارس نیز به تصاویر شهدای مدافع حرم مزین شده است و از خانواده های آنان برای مراسم آغاز سال تحصیلی به مدارس دعوت می شود.

به دلیل اهمیت روز اول مهر مسئولان در مدارس حضور یافته و زنگ شروع سال تحصیلی توسط آنان نواخته می شود، یکی از مدارس اصفهان نیز امسال برای طنین انداز شدن زنگ شروع سال تحصیلی میزبان پدر شهید مدافع حرم محسن حججی بود، شهیدی که با سر دادن در راه اهل بیت علیهم السلام و دفاع از حریم ولایت آوازه اش جهانی شد.

 

انتهای پیام/

حضور پدر شهید حججی برای آغاز سال تحصیلی در یکی از مدارس اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نواخته شدن زنگ شروع مدارس در اصفهان توسط پدر شهید حججی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..