تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت حجم دانلود از اپ‌استور با اینترنت سیمکارت افزایش یافت

محدودیت حجم دانلود از اپ‌استور با اینترنت سیمکارت افزایش یافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از کاربران آیفون هستید قطعا مشاهده کرده اید زمانی که با اینترنت گوشی خود قصد دانلود نرم افزاری از اپ استور را داشته باشید، فقط برنامه هایی را می توانید دانلود کنید که حجم آنها کم تر از 100 مگابایت باشد و برای دریافت نرم افزارهایی با حجم بالاتر از 100 مگ باید به وسیله اینترنت وای‌فای اقدام کنید.

اپل به تازگی اعلام کرده است که محدودیت حجم دانلود از اپ استور را افزایش داده و آن را از 100 مگابایت به 150 مگابایت رسانده است. 

حال از این پس می توانید با مراجعه به اپ استور، نرم افزارهایی تا سقف 150 مگابایت به وسیله اینترنت دیتا، دریافت کنید. به گفته اپل، این تغییر باعث می شود تا کاربران تعداد نرم افزار بیشتری دریافت کنند. این خبر می تواند برای آن دسته از افرادی که از اینترنت های نامحدود استفاده می کنند، خوش آیند باشد.

انتهای پیام/

 افزایش محدودیت حجم دانلود از اپ‌ استور به وسیله اینترنت گوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت حجم دانلود از اپ‌استور با اینترنت سیمکارت افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..