تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای بعد از رای اعتماد وزیر علوم

شمس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

انتخاب رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای بعد از رای اعتماد وزیر علومناصر شمس سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای در گفت و  گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه آموزش‌های دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای بر پایه مهارت‌های فنی و عملی است اظهار کرد: 70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه بعد از اتمام تحصیل شاغل می‌شوند و  یا با کارآفرینی اشتغال چند جوان بیکار را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: رشته‌های دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای با توجه به نیاز مناطق تقسیم‌بندی شده و بر اساس طرحی‌ قرار است آمایش رشته‌ها در این دانشگاه انجام شود تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه گسترش یابد.

شمس عنوان کرد:‌ بر اساس برنامه ریزی های انجام شده رشته‌های جدیدی در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای بر اساس نیاز منطقه و بازار ایجاد می‌شود و در این راستا هماهنگی‌های خوبی با وزارت علوم در این زمینه صورت گرفته است که این کار سبب شده تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیش از گذشته گسترش پیدا کند.

سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای ادامه داد: مجلس شورای اسلامی قوانینی  را برای دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای تدوین کرده است که بر اساس آن اعتبار و تجهیزاتی برای این دانشگاه و همچنین حق‌التدریسی‌ها در نظر گرفته می‌شود که با هماهنگی وزارت علوم این موضوعات  در حال انجام است؛ یکی از مشکلات امروزه دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای بحث بودجه این دانشگاه است که امیدوارم دولت و مجلس ما را کمک کنند.

وی در خصوص زمان انتخاب ریاست دانشگاه  فنی و حرفه‌ای گفت: پس از اینکه وزیر علوم مشخص شد تکلیف رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

انتخاب رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به روشن شدن وضعیت وزیر علوم موکول شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای بعد از رای اعتماد وزیر علوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..