تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل جلسه فوری مدیر عامل پرسپولیس و فدارسیونی‌ها

تشکیل جلسه فوری مدیر عامل پرسپولیس و فدارسیونی هابه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز برای بررسی شرایط پیش آمده برای این باشگاه راهی فدراسیون فوتبال شد. پرسپولیسی ها پس از بازی مقابل سپاهان اصفهان با خبر بسیار بدی مواجه شدند و آن محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات و محرومیت 4 ماهه مهاجم این تیم یعنی مهدی طارمی بود.

علی اکبر طاهری به همراه مهدی تاج و وثوق احمدی امروز صبح جلسه فوری را در محل فدراسیون فوتبال برپا کردند تا به بررسی شرایط فعلی باشگاه بپردازند. باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکل در فسخ قرارداد مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است . همچنین مهدی طارمی هم نمی تواند 4 ماه برای تیمش بازی کند.

انتهای پیام /

حضور طاهری در فدراسیون فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل جلسه فوری مدیر عامل پرسپولیس و فدارسیونی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..