تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیفا نامه محرومیت پرسپولیس و طارمی را ارسال کرد +عکس

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه ریزه اسپور ترکیه پیوست و پس از گذشت کمتر از یک ماه از این تیم ترکیه جدا شد و به جمع سرخپوشان پایتخت بازگشت.

پس از این اتفاق باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت خود را مبنی بر غیرقانونی بودن بازگشت طارمی به پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد. حال با توجه به شرایط حساس سرخپوشان پایتخت و پس از پرونده عجیب و جنجالی ژوزه پرتغالی، فدراسیون جهانی فوتبال رای به محرومیت ۴ ماه طارمی و جریمه نقدی ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورویی و همچنین محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس در نظر گرفته است.

در متن منتشر شده از سوی باشگاه ترکیه‌ای آمده است که طارمی با تیم ریزه اسپور قرارداد داشت و بعد از مدتی به دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس کشور ترکیه را بدون اطلاع ترک کرده است.

متن نامه فیفا در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی:

نامه فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی صادر شد+عکس

این در حالی است فصل گذشته پس از بازگشت طارمی از ترکیه، مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که طارمی با ریزه اسپور قراردادی امضا نکرده بود و هیچ محرومیتی سرخپوشان را تهدید نمی‌کند؛ که پس از انتشار خبر محرومیت طارمی و پرسپولیس، خمارلو مدیر روابط عمومی سرخپوشان پایتخت اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. اما با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر علی اکبرطاهری مدیرعامل پرسپولیس گفت: هنوز نامه‌ای مبنی بر محرومیت طارمی به دست ما نرسیده است، اما در تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال برقرار کردیم خبر‌هایی در این مورد به ما داده شد.

اگر محرومیت پرسپولیس و طارمی از سوی فیفا قطعی باشد، سرخپوشان پایتخت در دیدار خود مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمی توانند از طارمی بهترین گلزن خود استفاده کنند.

البته محرومیت طارمی و پرسپولیس باعث بوجود آمدن ابهاماتی شد و واکنش حسین هدایتی به این موضوع، نقاط تاریک این پرونده را بیشتر کرد.

 نامه فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی صادر شد+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیفا نامه محرومیت پرسپولیس و طارمی را ارسال کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..