تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوبلاک: قراردادم را با اتلتیکو تمدید می‌کنم

۶۰۳۶۸۰

۱۲۶  بازدید

دروازه بان کلیدی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا گفت: پیشنهادات زیادی دارم اما قراردادم را با اتلتیکومادرید تمدید می‌کنم.

خبرگزاری فارس: جان اوبلاک دروازه‌بان اول تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برای 4 سال دروازه بان بنفیکا بودم اما همیشه به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی کرده‌ام. این برای من توهین آمیز بود. دوست دارم هویت داشته باشم و برای تیم خود با تمام وجود تلاش کنم. اکنون چهارمین فصل را با لباس اتلتیکومادرید جشن می‌گیرم و این برای من بسیار با ارزش است. خانه خودم را دارم و موفقیت این خانه برای من بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: پیشنهادات زیادی دارم اما قراردادم را با اتلتیکومادرید تمدید می‌کنم. اتلتیکومادرید به سمت آینده‌ای بسیار درخشان در حال حرکت است و برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مصمم هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوبلاک: قراردادم را با اتلتیکو تمدید می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..